دونده المپیکی ایران ممکن است به دلیل مشکلاتی که دارد با نادیده گرفتن سهمیه المپیکی اش به تابعیت سوئد دربیاید.
کد خبر: ۸۷۱۰۱۲
دونده ایرانی تابعیت سوئدی و یا امارات را می پذیرد؟!

به گزارش جام جم آنلاین ، با تعدیل ورودی‌های دو و میدانی المپیک، محمد جعفر مرادی اولین دونده ماراتن ایران شد که سهمیه المپیک را کسب می کند و در واقع او با رکوردی که سال گذشته در ماراتن دبی زد جواز حضور در المپیک ریو را گرفت.

اما این دونده که از شرایط فعلی اش به هیچ عنوان رضایت ندارد اظهار داشته در صورتی که شرایط برای او به همین منوال پیش برود قطعا ایران را ترک می کند و زیر پرچم سوئد و یا امارات مسابقه می دهد که این موضوع به هیچ عنوان برای ورزش ایران خوشایند نخواهد بود.

محمد جعفر مرادی در گفت و گو با ایسنا دراینباره گفت: در خرداد ماه سال جاری در ماراتن سوئد موفق شدم نایب فهرمان شوم و مسئولان دو و میدانی این کشور اعلام کردند که اگر در این کشور بمانم سالی 200 تا 300 هزار دلار درآمد دارم اما من ترجیح دادم به ایران بیایم اما بعد از برگشتنم به ایران هیچ چیز تغییر نکرد و انگار نه انگار که من در این مسابقه دوم شده‌ام.

این دونده المپیکی تهدید کرده است در صورتی که از لحاظ مالی تامین نشود قطعا فرصت حضور در کشورهای دیگر را از دست نمی دهد.

دونده ماراتن ایران با بیان اینکه اگر برنامه‌هایش عملی شود در ایران می‌ماند، تصریح کرد: اگر رسیدگی به من مانند رسیدگی کشورهای دیگر به ورزشکاران المپیکی آن‌ها باشد در ایران می‌مانم. من اگر به کشورهای دیگر بروم می توانم جایزه های زیادی از مسابقه های ماراتن در دنیا به دست بیاورم. در هرصورت همه چیز به مسئولان بستگی دارد که چه کاری می کنند تا من در ایران بمانم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها