وزیر ورزش وجوانان گفت: به مربیان توصیه می کنم مشکلاتشان را با رییس فدراسیون در میان بگذارند و اگر به بن رسیدند آن موقع گلایه کنند.
کد خبر: ۸۶۸۰۶۶
گودرزی: حکم قارداشی را بزنم دوشغله می‌شود

محمود گودرزی در حاشیه افتتاح سایت اهداف پروازی در جمع خبرنگاران در مورد صادر نشدن حکم رییس فدراسیون پینگ پنگ بیان کرد: اتفاقا هفته پیش اینجا بود و به او گفتم که باید از جای دیگر استعفا بدهد تا من حکمش را صادر کنم زیرا در غیر این صورت دو شغله محسوب می شود.

او در مورد موضع وزارت ورزش در مورد انتخابات فدراسیون فوتبال نیز گفت: ما یک رای بیشتر نداریم.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا ، گودرزی در مورد گلایه های محمد بنا از بی توجهی ها، تصریح کرد: به مربیان توصیه می کنم مشکلات را با رییس فدراسیون در میان بگذارند و اگر هر مشکلی پیش بیاید رسانه ای شود، مشکل ساز خواهد شد. وظیفه مربی توجه به مسائل فنی، ورزشی و روحی و روانی ورزشکاران است. آنها مشکلات را ابتدا با روسای فدراسیونها مطرح کنند و اگر به بن بست رسیدند ، آن موقع گلایه کنند.

وزیر ورزش درباره سفر خانوادگی برخی فدراسیون‌ها به خارج از کشور گفت: قضیه این طور و زیاد نیست. با این حال ما به صورت جدی از این قضیه جلوگیری و با آن برخورد می‌کنیم.

گودرزی در پاسخ به این پرسش که پس وظیفه شورای برون مرزی در این میان چیست؟ تصریح کرد: شورای برون مرزی تعداد سهمیه‌ها را مشخص می‌کند اما اسامی و اعضا را خود فدراسیون مشخص می‌کند. با این حال ما با این قضیه حتما برخورد می‌کنیم.

او در مورد بودجه فدراسیون‌های المپیکی نیز گفت: فدراسیون‌های المپیکی در حالت معمولی باید 70 تا 75 درصد از بودجه خود را گرفته باشند اما الان فدراسیون‌های المپیکی بیش از 90 درصد بودجه گرفته‌اند. با این حال هر پولی هم که به دست ما برسد، به فدراسیون‌های المپیکی خواهیم داد.

گودرزی با اشاره به سهمیه‌هایی که تاکنون گرفته‌ایم بیان کرد: امیدواریم در آینده‌ای نزدیک بتوانیم به تعداد سهمیه‌های 2012 برسیم. برخی تصمیمات بین‌المللی کار ما را دشوار کرده است و باعث شده در برخی رشته‌ها، تعداد سهمیه‌ها کم شود اما فدراسیون‌های المپیکی باید تلاش کنند که سهمیه بگیرند. ما در تیراندازی دو سهمیه گرفته‌ایم که می‌توانند بر روی سکو بروند. می‌توانند دو سهمیه دیگر هم بگیرند و تعداد سهمیه‌ها در تیراندازی چهار شود.

وزیر ورزش درباره مشکلات ورزشگاه آزادی نیز گفت: رییس جمهور دستور داده است تا استادیوم آزادی بازسازی شود. آخوندی وزیر راه و شهرسازی نیز دو سه گروه کارشناسی فرستاده تا آن‌ها تعیین اعتبار کنند. امیدواریم بودجه لازم برای آن تهیه شود.

او در مورد اتمام ورزشگاه نقش جهان نیز بیان کرد: شرکت فولاد تاخیری در پرداختی‌ها نداشته است. امیدواریم تا سال آینده پروژه نقش جهان تمام شود.

وزیر ورزش درباره کمبود بودجه برای تاسیس اماکن ورزشی هم گفت: امیدواریم در آینده نزدیک از بخش‌های مختلف بودجه خوبی بیاید و شرکت توسعه نیز کمک کند و دولت تامین منابع کند و مورد تصویب مجلس هم قرار بگیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها