سال 2015 برای فوتبال پر از اتفاقات تازه بود. اما این سال برای فوتبال یک اتفاق مهم دیگر هم داشت؛ سقوط ستاره ها.
کد خبر: ۸۶۷۷۹۳
سقوط های پر سر و صدای سال 2015

به گزارش جام جم آنلاین، این ستاره ها لزوما فقط بازیکن نبودند. هر چه بود یکی پس از دیگری سقوط کردند. برخی از عرش به فرش سقوط کردند اما برخی دیگر که اوضاع بهتری داشتند فقط افت مقطعی را پشت سر گذاشتند. ستاره های سقوط کرده سال 2015 را قبضه کردند.

رسوایی پیرمرد سوئیسی

بلاتر هر چه دست و پا زد نتوانست ریاست فیفا را حفظ کند. هر چقدر تلاش کرد نتوانست تمام اتهامات را از خود دور کند. فسادهای مالی و رشوه های گذشته او را بدجوری پایین کشید. بر اساس حکم اخیر بلاتر به مدت هشت سال از فوتبال محروم شده است. او اکنون 79 سال دارد و به نظر می رسد پس از پایان هشت سال محرومیتش توانایی لازم برای بازگشت به فوتبال و کارهای اجرایی داشته باشد.

همدست بزرگ بلاتر

میشل پلاتینی رییس سابق یوفا هم به اندازه سپ بلاتر در رابطه با دریافت رشوه و فسادهای مالی رسوا شد. او نیز فعلا راهی برای بازگشت به فوتبال ندارد و همانند سپ بلاتر باید هشت سال انتظار بکشد تا دوباره بتواند به فوتبال و مقام های اجرایی آن برگردد.

پایان آقای خاص

سرمربی پرتغالی و سابق چلسی هرگز فکرش را نمی کرد که پیش از نیم فصل اخراج شود. او فصل گذشته تیمش را قهرمان لیگ برتر کرد اما در این فصل و در عین شگفتی چلسی سقوط شگفت انگیزی را تجربه کرد و 9 شکست به ثبت رساند تا رومن آبراموویچ مالک روسی چلسی چاره ای جز اخراج مورینیو نبیند. اخراج او پر سر و صداترین اخراج فوتبالی سال بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها