توصیه وزارت ارتباطات به کاربران وایبر و سایر پیام رسان ها

با تبلیغات غیراخلاقی وایبری چه کنیم؟

نرم‌افزار یوتورنت (uTorrent) یکی از قدرتمندترین ابزارهای دانلود فایل از شبکه تورنت است. همان‌طور که می‌دانید به‌کمک این نرم‌افزار می‌توانید توزیع‌های مختلف لینوکس، فایل‌های حجیم، موزیک‌ها، ویدئوها و بسیاری از نرم‌افزارها را به‌صورت کاملا رایگان با سرعت بالا دانلود کنید.
کد خبر: ۸۶۶۱۱۴
رهایی از تبلیغات یوتورنت

این نرم‌افزار در نسخه‌های جدید خود امکانات بسیاری را در خود جای داده است، اما این امکانات با تغییراتی نیز همراه بوده و یکی از این تغییرات، نمایش دو بنر تبلیغاتی در محیط کاربری نرم‌افزار است.

این تبلیغات برای بسیاری از کاربران ناخوشایند است و رایج‌ترین روش برای رهایی از آن خریدن نسخه تجاری نرم‌افزار است.

در این شرایط باتوجه به این‌که خرید نسخه تجاری برای کاربران ایرانی امکان‌پذیر نیست به ناچار باید تبلیغات به‌نمایش درآمده را تحمل کرد یا از نسخه‌های کرک شده نرم‌افزار استفاده کرد.

علاوه‌بر این دو روش، روش دیگری نیز وجود دارد که در این ترفند قصد داریم آن را به شما معرفی کنیم تا به‌راحتی بدون نیاز به نسخه کرک شده بتوانید نمایش تبلیغات در این نرم‌افزار را غیرفعال کنید.

نرم‌افزار یوتورنت را اجرا کرده و از منوی Options گزینه‌ Preferences را کلیک کنید. (می‌توانید از کلیدهای میانبر Ctrl+P نیز کمک بگیرید)

از سمت چپ پنجره تنظیمات نرم‌افزار روی Advanced کلیک کرده و پنجره موجود در سمت راست را به پایین اسکرول کنید تا گزینه‌ offers.left_rail_offer_enabled را مشاهده کنید.

3 ـ پس از مشاهده این گزینه روی آن دوبار کلیک کنید تا مقدار به‌نمایش درآمده در مقابل آن به false تغییر کند.

4 ـ در پایان پس از کلیک روی OK و ذخیره تغییرات، یک‌بار نرم‌افزار را بسته و دوباره آن را اجرا کنید.

امیر عصاری

ضمیمه کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها