چند صباحی است که روزانه شاهد اخبار، شایعات و تصاویری از پرچم‌دار آینده کمپانی سامسونگ با نام گلکسی S7 هستیم و اکنون نیز وال‌استریت‌ژورنال مدعی شده است که این محصول مجهز به یک نمایشگر حساس به فشار (همانند آن چیزی که در آی‌فون جدید کمپانی اپل (3D Touch) مشاهده کرده‌ایم)خواهد بود.
کد خبر: ۸۶۴۴۴۱
گلکسی S7 و نمایشگر حساس به فشار

گفته می‌شود این پرچم‌دار در ۴ مدل عرضه خواهد شد و برخی از این مدل‌ها نیز مجهز به اسنکر عنبیه چشم خواهند بود و البته نسخه‌هایی هم که دارای نمایشگر خمیده نیستند، قابلیت افزایش حافظه را از طریق کارت حافظه جانبی خواهند داشت.

به گزارش آی تی رسان، انتظار می‌رود که این محصول دارای پورت USB Type-C باشد و دوربین آن نیز عملکرد بسیار خوبی را در شرایط نوری ضعیف از خود نشان دهد.

گزارش‌ها حاکی از آن هستند که طراحی گلکسی S7 شبیه به گلکسی S6 خواهد بود و البته گویا شاهد تغییراتی در بخش طراحی دوربین پشتی خواهیم بود و انتظار می‌رود که دیگر دوربین دستگاه برآمده نباشد و رندر‌های منتشر شده نیز تایید کننده این موضوع هستند.

انتظار می‌رود که کمپانی سامسونگ پرچم‌دار جدید خود را در نمایشگاه MWC که در ماه فوریه (بهمن – اسفند) برگزار خواهد شد، معرفی کند و زمان عرضه آن در آمریکا نیز احتمالا اوایل سال ۱۳۹۴ خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها