ماموران پلیس به تعقیب سارق مسلحی پرداختند که دو اتومبیل را یکی پس از دیگری سرقت کرده بود و در نهایت به ضرب گلوله از پای درآمد.
کد خبر: ۸۶۳۲۹۶
فیلم تعقیب و گریز مرگبار پلیس و سارق مسلح

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از لومتن، یک سارق مسلح در شهر سیاتل در شمال غرب آمریکا بازار مشهور پایک بلاس این شهر سلاحش را به سوی مردم نشانه رفت. او کارکنان یک رستوران، یک فروشگاه اسنوبورد و یک سالن خال کوبی را تهدید کرد. تا اینکه یک نفر ماموران پلیس را مطلع کرد.

با رسیدن ماموران پلیس ، سارق مسلح 35 ساله با یک فولکس واگن گلف قرمز رنگ فرار کرد. او با یک مینی ون تصادف کرد و سلاح به دست تصمیم گرفت یک مرسدس را در یک پمپ بنزین سرقت کند اما در نهایت یک چوی کامارو را از مقابل آژانس اجاره اتومبیل سرقت کرد.

اتومبیل های پلیس در یک تعقیب و گریز به سبک فیلم های هالیوودی از چند جهت اتومبیل را دنبال می کردند. سرانجام سارق کنترل چوی کاماردو را از دست داد و با یک اتومبیل دیگر برخورد کرد. او به سوی ماموران پلیس شلیک کرد اما به ضرب گلوله آنها کشته شد.

این تعقیب و گریز مردم سیاتل را در مرکز این شهر به وحشت انداخت. شاهدان زیادی در گفت و گو با شبکه تلویزیونی محلی کینگ 5 از سرعت سرسام آور اتومبیل ها سخن گفتند.

مترجم: بهرام افتخاری / جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها