همزمان با فرارسیدن اربعین حسینی (ع)، معاونت صدای رسانه ملی با هدف انعکاس بهتر مراسم این روز بزرگ رادیو اربعین را راه اندازی نموده است.
کد خبر: ۸۶۰۲۸۲
«رادیو اربعین» همنوا با زائران اربعین حسینی شد

با توجه به اهمیت معنوی مراسم اربعین حسینی (ع) با اهتمام معاونت صدای رسانه ملی رادیویی با عنوان «رادیو اربعین» با هدف انعکاس بهتر مراسم عظیم و بی‌نظیر تاریخی، مذهبی اربعین راه اندازی شده است.

بر این اساس گزارشگران این شبکه رادیویی از طریق فرستنده‌های سیار، طول مسیر راهپیمایی را پوشش خواهند داد تا تمامی اخبار، اطلاعات و مطالب مربوط به این تجمع میلیونی به مخاطبان این شبکه رادیویی به صورت مطلوبی ارائه شود.

ارتباط مستقیم با گزارشگران برنامه‌ها در مسیر راهپیمایی، ‌همراهی با حال و هوای زائران تا کربلا و دریافت اخبار مربوط به راهپیمایی عظیم عاشقان حسینی (ع)، ‌مسائل اجرایی و خدمات دستگاه‌ها و نهادهای خدمات رسانی، بهره‌مندی از نکات ارزشمند ویژه اربعین از زبان وعاظ و شخصیت‌های معروف و شنیدن مدیحه و مرثیه سرایی این ایام به صورت 24 ساعته از ویژگی‌های رادیو اربعین است.

«رادیو اربعین» روی موج اف‌ام ردیف 95.5 مگاهرتز راه اندازی شده است که در کربلای معلی روی موج اف‌ام ردیف 90.9 مگاهرتز و در نجف اشرف نیز روی موج اف‌ام ردیف 91.9 مگاهرتز قابل دریافت است.

همچنین علاقمندان می‌توانند از طریق سایت radio. iranseda. ir، نصب برنامه‌ها روی گوشی تلفن همراه و یا دانلود اپلیکیشن ایرانصدا به صورت مستقیم و یا از طریق نرم افزار بازار، از فضای معنوی و پرشور رادیو اربعین بهره‌مند شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها