مرگ راهی است که همه باید بروند. هادی هم واقعا حیف شد، زیرا بازیکنی متعصب و با اخلاق بود و در کنار آن نیز از ویژگی‌های فنی مثبتی سود می‌برد.
کد خبر: ۸۴۴۸۷۵
بازسازی روحی، مهم‌تر از برنامه‌های تاکتیکی
خبر درگذشت هادی، شوک بزرگی برای اعضای کادرفنی، بازیکنان، هواداران پرسپولیس و همه فوتبال‌دوستان بود.حالا بازیکنان تیم باید خودشان را جمع کنند، زیرا مسابقات در پیش است و ما چار‌ه‌ای جز حضور در ادامه رقابت‌ها نداریم و مجبوریم در این شرایط سخت، تمرینات را به شکل جدی پیگیری کنیم.

امروز ما وظیفه داریم به خاطر هادی هم شده‌ در ادامه مسابقات لیگ با قدرت بیشتری به میدان برویم و با موفقیت‌های خود باعث شادی روح هادی شویم. درباره تغییرات فنی در ترکیب پرسپولیس بعد از رفتن هادی هنوز هیچ برنامه‌های نداریم؛ چرا که شوک وارده به اندازه‌ای ناگهانی و بزرگ بود که به هیچ وجه قابل پیش‌بینی نبود، بنابراین برای آن هیچ برنامه‌ریزی قبلی نداشتیم. مهم‌ترین هدف ما در شرایط فعلی، بهبود وضعیت روحی و روانی بازیکنان و ترمیم روحیه آسیب‌دیده آنهاست و باید تمام تلاش خود را بکنیم تا بازیکنان از زیر بار این غم بزرگ خارج شوند و بازگردند. بعد از آن نیز باید برای پر کردن جای خالی نوروزی در ترکیب نیز برنامه‌ریزی کنیم.

با وجود این معتقدم باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که خلأ هادی کمترین تاثیر را در برنامه‌های تاکتیکی ما داشته باشد. مهم‌ترین وظیفه‌مان این است که در ادامه مسابقات لیگ با تمام توان‌مان به میدان برویم و در پایان مسابقات، جام قهرمانی را به روح هادی نوروزی تقدیم کنیم.

مصطفی قنبرپور

مربی پرسپولیس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها