جام جم ورزشی: علیرضا نورمحمد و محسن بنگر. این دو در غم از دست دادن دوست صمیمی خود هنوز بسیار غمگین هستند.
کد خبر: ۸۴۴۶۳۸
محسن بنگر و یک خالکوبی احساسی

به گزارش جام جم ورزشی ، البته محسن بنگر از نورمحمدی در روزهای اخیر احساساتی تر عمل کرده است. از مصاحبه های اخیر مدافع پرسپولیس که بگذریم به اقدام اخیر این بازیکن در خالکوبی کردن شماره 24 هادی نوروزی بر روی دست خود می گذریم که از این خالکوبی روز گذشته پرده برداری شد.

در حالی که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در سال های اخیر با موضوع خالکوبی بازیکنان بارها برخورد کرده است حالا درگذشت هادی نوروزی باعث تلطیف فضای موجود در فوتبال شده است، به گونه ای که خالکوبی محسن بنگر و نورمحمدی تیتر یک روزنامه می شود و اتفاقا با دید مثبتی هم به آن نگاه می شود این در حالی است که بنگر پیش از این سعی می کرد سایر خالکوبی های خود را زیر لباس و ساق های جوراب خود پنهان کند.

این اتفاقا قطعا دردسرهای زیادی به دنبال خواهد داشت اما نه برای بنگر که برای دیگر بازیکنانی که حالا برای خالکوبی تشویق می شوند! بالاخره وقتی آنها می بینند که بازیکن مطرح پرسپولیس خیلی راحت خالکوبی می کند و این خالکوبی تیتر یک روزنامه می شود با خود می گویند چرا ما خالکوبی نکنیم.

خالکوبی در میان بازیکنان مطرح و درجه اتفاقی مرسوم است اما در برخی از کشورها از جمله ایران این اتفاق در فوتبال مجاز نیست. اما اکنون با توجه به احساساتی شدن برخی از بازیکنان از جمله بنگر و نورمحمدی ممکن است دردسرهایی برای دیگر بازیکنان ایجاد شود.

بنگر می داند این دست از حرکت های احساسی کوچک ترین کمکی به زنده ماندن یاد هادی نوروزی نمی کند؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها