سه مرد جوان که با حمله به یک جایگاه سوخت در 30 کیلومتری جاده زنجان ـ تبریز با بستن دست و پای کارگران 12 میلیون تومان سرقت کرده بودند، دستگیر شدند.
کد خبر: ۸۴۲۹۴۵
دستبرد شبانه دزدان به جایگاه سوخت

به گزارش جام‌جم، روز شنبه صاحب یک جایگاه سوخت در 30 کیلومتری شهر زنجان ـ تبریز با مرکز فوریت‌های پلیسی تماس گرفت و از دستبرد سارقان شب رو به جایگاه سوخت خبر داد. کار آگاهان پلیس آگاهی با اعزام به محل حادثه مشاهده کردند سه مرد در دفتر پمپ بنزین هستند که دست و پای دو نفر از کارگران آنجا، بسته شده است. دوست مدیر جایگاه سوخت نیز با ضربه قمه زخمی شده بود.

تحقیقات از دو کارگر جایگاه سوخت نشان می‌داد سارقان سه مرد جوان بودند که صورت خود را با ماسک پوشانده و در حالی که قمه و چاقو به دست داشتند به این جایگاه سوخت حمله‌ور شده و 12 میلیون تومان متعلق به صاحب جایگاه سوخت را سرقت کرده‌اند.

تحقیقات ادامه داشت تا این که ماموران احتمال دادند این سرقت باید توسط یک گروه از سارقان حرفه‌ای رخ داده باشد، بنابراین با بررسی بانک مجرمان سابقه‌دار توانستند تصویر یک جوان سابقه‌دار را به دست بیاورند. با گذشت 12 ساعت از وقوع این سرقت خشن، سارق حرفه‌ای در مخفیگاهش دستگیر و پول‌های سرقتی از او کشف و تحویل مالباخته شد.

متهم با انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی اعتراف کرد با توجه به این که می‌دانسته دوربین مداربسته جایگاه سوخت فعال نیست، نقشه سرقت را با همدستی دو نفر از دوستانش طراحی و اجرا کرده است.

سرهنگ جعفر رحمتی، رئیس پلیس آگاهی استان زنجان در این باره گفت: با اعتراف متهم، دو همدست وی نیز دستگیر شده و به جرایمشان اعتراف کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها