پرونده شیاطین پایتخت که با ربودن 15 زن و دختر، هشت نفر از آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده بودند با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری ارسال شد.
کد خبر: ۸۴۲۹۴۲
شمارش معکوس برای محاکمه شیاطین پایتخت

به گزارش جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از ششم فروردین و همزمان با شکایت دختر جوانی مبنی بر ربوده شدن و آزار و اذیت توسط دو پسر پرایدسوار در دستور کار پلیس قرار گرفت.

دختر جوان در شکایتش گفت: در یک مانتوفروشی در میدان هفت تیر کار می‌کنم. ساعت 22 دیروز منتظر تاکسی بودم که یک دستگاه پراید مشکی با دو سرنشین مقابلم توقف کرد. هنوز دقایقی از سوار شدنم نگذشته بود که آنها با تغییر مسیر مرا به بیابان‌های شرق تهران برده و پس از سرقت اموالم مورد آزار و اذیت قرار دادند. پس از این شکایت، دو شکایت دیگر نیز از شیاطین پرایدسوار در پلیس آگاهی ثبت شد تا این که هشتم تیر امسال دو پسر جوان شناسایی و دستگیر شدند.

دو متهم 23 و 21 ساله که اعتیاد شدیدی به ماده مخدر شیشه داشتند در بازجویی به هشت مورد آدم‌ربایی، تجاوز به عنف و سرقت اعتراف و انگیزه خود را از سرقت، تهیه مواد اعلام کردند.

در ادامه با انتشار عکس بدون پوشش متهمان در رسانه‌ها، چند زن و دختر دیگر نیز از آنها شکایت کردند. در تحقیقات تخصصی مشخص شد 15 زن و دختر 20 تا 32 ساله از متهمان به اتهام ربودن، تجاوز و سرقت شکایت کرده‌اند.

پس از تحقیقات تخصصی، شیاطین پایتخت به سرقت 44 میلیون تومانی اموال طعمه‌های خود اعتراف کرده و در این ارتباط یک خریدار اموال سرقتی نیز شناسایی و دستگیر شد. با تکمیل پرونده، قرار جلب به دادرسی دو متهم به اتهام آدم ربایی، ایراد ضرب و جرح و سرقت مقرون به آزار توسط محسن مدیرروستا، بازپرس شعبه ششم دادسرای جنایی صادر شد.

روز گذشته با صدور کیفرخواست دو پسر جوان به اتهام آدم‌ ربایی و تجاوز به عنف، پرونده به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد تا متهمان به زودی پای میز محاکمه قرار گیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
علی
-
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
۰
۰
فقط اعدام اعدام

نیازمندی ها