جام جم ورزشی: سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان می‌گوید دیدار با ژاپن بسیار سخت بود اما ملی‌پوشان ایران با کنترل این بازی به موفقیت رسیدند.
کد خبر: ۸۳۹۶۴۹
سلیمانی: آینده بانوان فوتسالیست درخشان است

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فروزان سلیمانی درباره قهرمانی ایران در جام ملت‌های فوتسال آسیا گفت: بازیکنانم بسیار خوب بازی کردند و تمام تاکتیک ها کارساز بود. جا دارد تا به تمام بازیکنانم به خاطر حضور مؤثرشان در این بازی تبریک بگویم.

وی در ادامه افزود: بازی مقابل ژاپن بسیار سخت بود، چرا که بازیکنان حریف از نظم، تاکتیک و تکنیک خاصی برخوردار بودند. آنها بازی را برای ما سخت کردند، ولی در نهایت تیممان توانست با کنترل بازی، آنها را مغلوب کند.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ایران درباره تمرینات آماده سازی ملی‌پوشان اظهار داشت: تمرینات زیادی برای حضور در این رقابت ها پشت سر گذاشتیم و صبر و پشتکارمان توانست قهرمانی را برایمان به ارمغان بیاورد. من معتقدم آینده بانوان فوتسالیست ایران بسیار درخشان است و اکنون نگاه رو به جلویی برای حضور در رقابت های بین المللی در آینده وجود دارد.

ماساکی سرمربی ژاپن نیز درباره این بازی گفت: بازی مقابل ایران بسیار چالش برانگیز بود، با این حال تیم ژاپن بسیار خوب بازی کرد. بعد از تک گل ایران، بازیکنانم برای مدتی سردرگم شده بودند اما پس از آن به بازی برگشته و برنامه ها را اجرا می کردند.

وی ادامه داد: دشوارترین بخش بازی در نیمه دوم بود. جایی که ما تلاش خود را برای رسیدن به هدف بیشتر می کردیم، اما ایرانیان دفاع خود را بیش از حد می کردند. ما فقط به یک یا دو بازیکن در جلوی دروازه برای شکست دروازه بان حریف نیاز داشتیم، اما این امر به سختی به دست می آمد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها