مرد کیف‌ قاپ وقتی با مقاومت رئیس بانک روبه‌رو شد، او را با چاقو مجروح کرد، اما قبل از فرار توسط کارکنان بانک دستگیر شد.
کد خبر: ۸۳۴۵۶۸
حمله ناکام دزد حرفه‌ای به رئیس بانک

به گزارش جام‌جم، عصر چهارشنبه گذشته مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهرستان اهواز تماس گرفت و از حمله دو مرد کیف‌قاپ به رئیس یک بانک در این شهر خبر داد. ماموران انتظامی خود را به محل حادثه در خیابان آزادگان رسانده و متوجه شدند رئیس یکی از شعبه‌های بانک مسکن با ضربه چاقوی یکی از سارقان زخمی شده و کارکنان بانک توانسته‌اند یکی از آنها را دستگیر کنند. مرد سارق و شاهدان حادثه برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی انتقال یافتند و فرد مصدوم نیز به مرکز درمانی منتقل شد.

ابتدا شاهدان حادثه که کارکنان بانک بودند، در اظهاراتشان گفتند: عصر امروز بعد از پایان کارمان همراه رئیس شعبه از بانک خارج شدیم. او به سمت خودرویش رفت و ما نیز در حال رفتن به سمت خودروهایمان بودیم که ناگهان با صدای فریاد و کمک‌خواهی، مشاهده کردیم راکبان یک دستگاه موتورسیکلت با چاقو به رئیس بانک حمله‌ور شده و در حال سرقت کیف او هستند. به سمت او رفتیم که سارق، پس از مجروح کردن رئیس بانک و سرقت کیف او فرار کرد که سد راهش شده و او را قبل از این‌که به همدستش برسد، دستگیر کردیم، اما مرد موتورسوار موفق به فرار شد.

ماموران با شنیدن اظهارات شاهدان حادثه، به تحقیق از مرد کیف‌قاپ پرداختند که وی گفته‌های شاهدان را پذیرفت و گفت: من و همدستم با پرسه‌زنی در شهر کیف‌ قاپی می‌کنیم. امروز هم با دوستم در اطراف بانک پرسه می‌زدیم که مشاهده کردیم مردی دسته‌های پول را در کیفش قرار داد و از بانک خارج شد.

متهم اضافه کرد: به گمان این که او مشتری بانک است، تعقیبش کردیم و زمانی که می‌خواست کیف و پول‌هایش را در صندوق عقب خودرویش بگذارد، به او حمله‌ور شدیم. مقاومت کرد که با چاقو او را زخمی کردیم. با صدای فریادهایش، چند نفر از عابران به کمکش آمدند و من به دام افتادم و همدستم فرار کرد.

سرهنگ عزیزالله سپهوند، فرمانده انتظامی شهرستان اهواز در این‌باره گفت: با اعتراف متهم و بررسی سوابق کیفری وی مشخص شد او سابقه سرقت مسلحانه، زورگیری و کیف‌قاپی داشته و از چندی پیش کیف‌قاپی و زورگیری‌هایش را با همدستی مرد دیگری آغاز کرده است.

تحقیقات تکمیلی از متهم برای مشخص شدن دیگر جرایمش در حالی ادامه دارد که پلیس در جستجوی همدست فراری متهم است. همچنین 15 میلیون تومان پولی که متهم می‌خواست از رئیس بانک به سرقت ببرد، به وی تحویل داده شد و حال وی رضایتبخش است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
قاسم
Canada
۰۵:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
۰
۰
برای سرو و سامان دادن به مملكت ما به فردی مثل رضا شاه میرپنج احتیاج داریم تا مملكتو از این وضع نا امنی نجات بده .

نیازمندی ها