در این فیلم بیننده شاهد یک دختر 14 ساله فلسطینی خواهد بود که یک فعال و مبارز خستگی ناپذیرعلیه صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی در کرانه باختری است.
کد خبر: ۸۳۲۹۹۳
دختر 14 ساله فلسطینی ، یک مبارز شجاع + فیلم + عکس

به گزارش جام جم آنلاین، نام این دختر آحد تمیمی است. او 14 سال دارد. آحد پس از درگیر شدن با یک سرباز صهیونیست که به طور خشونت آمیزی برادر کوچکش را دستگیر کرده بود، به تیتر یک رسانه ها تبدیل شد.

سرباز صهیونیست گردن محمد برادرش را با وجود دست شکسته اش محکم گرفته بود. آحد به سرباز می گوید برادرش را رها کند زیرا دستش شکسته است اما سرباز فشار بر گردن پسر بچه را بیشتر کرد. آحد و زنان خانواده تلاش می کنند محمد را از دست سرباز صهیونیست نجات دهند اما سرباز آنها را مورد ضرب و شتم قرار می دهد. در این گیر و دار آحد دست سرباز صهیونیست را گاز می گیرد.

آحد در روستایش واقع در کرانه باختری به عنوان یک فعال خستگی ناپذیر شناخته می شود. او در تظاهرات علیه شهرک سازی های صهیونیست نشین در زمین های روستایش شرکت می کند. هیچکس او را مجبور به اعتراض و مقاومت در برابر اشغالگری نمی کند.

خودش می گوید : من باید این کار را انجام دهم زیرا هر روز می بینم که شهرک نشینان صهیونیست در سرزمین من ، شنا کرده، تفریح می کنند و مستقر می شوند. من بیم دارم که یکی از ما بی جهت کشته شود.

به هرحال، ما باید مقاومت کنیم تا روزی آزادیمان را به دست بیاوریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها