دیدار خیرخواهانه تیم ستارگان جهان و ستارگان ایران با پیروزی تیم ستارگان جهان به پایان رسید.
کد خبر: ۸۳۰۱۰۱
ستارگان جهان دیدار خیریه را از ستارگان ایران برد

به گزارش تسنیم، دیدار دوستانه و خیریه ستارگان ایران و جهان که از ساعت 18:5 امروز (جمعه) در ورزشگاه آزادی آغاز شده در پایان با پیروزی 3 بر صفر تیم ستارگان جهان همراه شد.

گل‌های این دیدار را روبرتو کارلوس، لوئیز فیگو و پائولتا در نیمه نخست وارد دروازه احمدرضا عابدزاده کردند.

نیمه اول:
تیم ستارگان ایران در این دیدار با ترکیب احمدرضا عابدزاده، یحیی گل‌محمدی، مهدی هاشمی‌ نسب، جواد زرینچه، علیرضا نیکبخت‌واحدی، کریم باقری، جواد نکونام، علی کریمی، حمید استیلی، خداداد عزیزی و فرهادمجیدی در بازی حاضر شد.

اوایل بازی تیم ستارگان ایران توسط مهدی هاشمی‌نسب به گل رسید اما این گل توسط داور بازی مردود اعلام شد. بعد از آن یک ضربه ایستگاهی برای تیم ستارگان جهان به دست آمد که روبرتو کارلوس این توپ را وارد دروازه کرد. کارلوس پس از مارسل دسایی که خیلی زود تعویض شده بود و دوباره به زمین برگشت، زمین مسابقه را ترک کرد تا نفسی تاره کند.

پس از 25 دقیقه گذشت از زمان بازی، خداداد افشاریان که قضاوت بازی را به عهده گرفته بود استراحتی کوتاه را اعلام کرد تا بازیکنان دو تیم با نوشیدن آب، نفسی تازه کنند. پیش از آغاز دوباره بازی هم علیرضا منصوریان جای حمید استیلی را در زمین گرفت.

لوئیز فیگو که آماده به نظر می‌رسید، دومین گل تیم ستارگان جهان را با شوتی فنی از پشت محوطه جریمه به ثمر رساند.

در ادامه کار منصوریان پاس خوبی به مجیدی داد که ضربه این بازیکن توسط ویتور بایا، دروازه‌بان تیم ستارگان جهان بیرون محوطه جریمه با دست دفع شد. اتفاق جالب این صحنه تصمیم جالب داور مسابقه بود که ابتدا بایا را با کارت قرمز جریمه کرد و پس از اینکه متوجه شد بازی دوستانه است تصمیمش را تغییر داد و به او کارت زرد نشان داد.

این بازی در نیمه اول اتفاقات جالب دیگری هم داشت. چند موقعیت که توسط فرهاد مجیدی از دست رفت، دروازه خالی که توسط پائولتا به بیرون زده شد و در اواخر نیمه هم محمد نوازی جای جواد زرینچه را در ترکیب گرفت.

بازی در وقت‌های اضافه نیمه نخست بود که توپ به پائولتا رسید و این بازیکن پس از جا گذاشتن عابدزاده این بار دروازه خالی را باز کرد تا گل سوم ستارگان جهان به ثمر برسد.

نیمه دوم:
در نیمه دوم تیم ستارگان ایران تعویض‌هایی داشت. فرهاد مجیدی از زمین مسابقه بیرون رفت و جای خود را رسول خطیبی داد. عابدزاده هم که سه گل در نیمه اول دریافت کرده بود با ابراهیم میرزاپور تعویض شد و محمدرضا مهدوی جای یحیی گل‌محمدی را گرفت.

بودو ایگنر هم در تیم ستارگان جهان جای ویتور بایا گرفت. لوئیز فیگو، مارسل دسایی، پائولتا، کاناوارو و سایر بازیکنان ستارگان جهان هم به نوبت تعویض می‌شدند و پس از استراحتی کوتاه دوباره به زمین باز می‌گشتند.

در این بین علی کریمی هم از تیم ستارگان ایران به بیرون رفت و گل‌محمدی بار دیگر به زمین برگشت و جای او را در ترکیب گرفت. مجید نامجو مطلق، مارکار آقاجانیان، صالح‌پور و... هم در ترکیب تیم ستارگان ایران حضور یافتند.

بازی در نیمه دوم از تب و تاب افتاد و هیچکدام از دو تیم موقعیت خطرناکی روی دروازه یکدیگر نداشتند. افشاریان در دقیقه 70 بازی یک بار دیگر استراحتی کوتاه به بازیکنان داد تا با نوشیدن آب نفسی تازه کنند.

در ادامه که بازیکنان کمی شرایط بهتری پیدا کردند و نفسی تازه کردند، تیم ستارگان جهان موفق شد یک گل دیگر به ثمر برساند که این گل آفساید بود.

عادل فردوسی‌پور در اواخر بازی وارد میدان شد و جای کریم باقری را گرفت که آماده‌تر از سایر بازیکنان به نظر می‌رسید و دقایق زیادی در میدان حضور داشت.

این دیدار خیریه به سود بیماران MS و کودکان زیر شش سال سوء تغذیه برگزار شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها