کلاهبردار فراری را شناسایی کنید

سرقت از بیماران به نام پزشک + عکس

سارق فراری را شناسایی کنید

سرقت طلا مقابل دوربین مداربسته

مرد جوان زمانی که برای سرقت طلا وارد خانه‌ای در تهران شده بود، تصور نمی‌کرد دوربین مداربسته تصویر او را ثبت کند.
کد خبر: ۸۲۵۸۲۰
سرقت طلا مقابل دوربین مداربسته

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ، بیست و ششم تیر امسال مردی با حضور در کلانتری 121 سلیمانیه تهران با طرح شکایتی عنوان کرد: دیروز همسرم طلا و جواهراتش را داخل کمد گذاشت و شب به مهمانی رفتیم. روز بعد زمانی که می‌خواست طلاها را داخل گاوصندوق بگذارد، متوجه سرقت آنها شد. در بازبینی دوربین مداربسته‌ای که داخل خانه نصب شده بود، متوجه شدیم شب‌هنگام مردی وارد خانه‌مان شده و با چراغ قوه به جستجو پرداخته وطلاها را دزدیده است.

جستجوی پلیس برای دستگیری این متهم ادامه داشت، اما تلاش‌ها بی‌نتیجه ماند بنابراین به خواست بازپرس شعبه هفتم دادسرای ناحیه 14 تهران، تنها تصویر به دست آمده از سارق فراری بدون پوشش چهره در روزنامه چاپ می‌شود تا چنانچه افرادی از از مخفیگاه وی اطلاع دارند، موضوع را به پلیس یا دادسرا گزارش دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
بینام
Armenia
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
۰
۰
مال خرش رو من می شناسم اگه پلیس بخواد آدرس می دم
احسان
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
۰
۰
دوست گرامی لزومی ندارد تصویر آنها منشر شود زیرا مردم همه آنها را می شناسند
همسایه
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
۰
۰
دوربین و دزدگیر هیچ كاری نمیكنند.

این دزده فردا كه دستگیر بشه صاحب این خونه را تهدید میكنه كه چرا عكس منو دادی چاپ كنن

دقیقا اتفاقی كه برای همسایه ما افتاد، بعد از دستگیر شدن دزد منزلشون، برادارها و پدر دزده اومدن در خونه همسایمون ( از كجا ادرس گرفتن؟ شما فكر كنید خود دزده بهشون داده و از تو پرونده در نیاوردن؟؟!!) و التماس میكردن( شما بخوانید تهدید میكردن ) كه بیاد رضایت بده بدون اینكه حتی قبول كنند خسارت بدن یا چیزایی كه بردن پس بدن. همسایمون هم رضایت داد و وقتی ازش پرسیدم چرا رضایت دادی؟ گفت مگه ندید خونمو بلد بودن؟ مگه دیوانه هستم كه با این درگیر بشم؟؟!!

تحقیق كردم وفهمیدم كه دزدا تمام قفلها، حفاظها و درها، حتی درهای باصطلاح ضد سرقت رو باز میكنند و فقط حفاظ ...باید جلوی تمام درهای ورودی نصب كنم تا دزد نتونه وارد بشه و از تبعات سرقت پیشگیری بشه

نیازمندی ها