در جریان افتتاح کلینیک سلامت جنسی مطرح شد

اختلالات جنسی چالش آینده جامعه

در جریان افتتاح کلینیک سلامت جنسی مدیرعامل مجتمع دارویی درمانی هلال ایران از افتتاح کلینیک سلامت مادر، جنین و نوزاد در هفته دولت در این مجتمع خبر داد.
کد خبر: ۸۲۳۰۸۷
اختلالات جنسی چالش آینده جامعه

«مدیر» مدیر کلینیک سلامت جنسی مجتمع دارویی درمانی هلال ایران در جریان مراسم افتتاح این کلینیک گفت: هدف اول و آخر ما از تأسیس این کلینیک تحکیم خانواده‌هاست چرا که احساس می‌کنیم موضوع سلامت جنسی و رضایت جنسی در آینده چالش‌برانگیز خواهد بود.

وی با بیان اینکه این موضوع تنها مختص ایران نیست و در همه جای دنیا وجود دارد، گفت: مجبوریم راه‌حلی میانه برای این موضوع ارائه کنیم که در آن نه دچار تفریط شویم و نه افراط.

مدیر خاطرنشان کرد: هدف ما از تأسیس کلینیک ابتدا درمان بیماران بود چرا که هر بیمار ما یک خانواده و جامعه پشتش وجود دارد.

وی هدف دوم را بحث آموزش دانست و گفت: در موضوع آموزش می‌توانیم از این گونه اختلالات جنسی پیشگیری کنیم و سطح رضایتمندی افراد را بالا ببریم ضمن اینکه در نهایت ما به دنبال پژوهش نیز هستیم.

در ادامه حبیبی مدیرعامل مجتمع دارویی درمانی هلال ایران نیز گفت: هلال‌احمر مفتخر است که اعتماد مردم را داراست و در برنامه‌های خود نیز همواره دنبال افزایش این اعتماد و پاسداری از آن بوده است.

وی خاطرنشان کرد: این پاسداشت فراهم کردن بهترین‌ها برای مردم است به طوری که تأسیس کلینیک سلامت جنسی جایی دیگر چشم‌انداز مطرح شده برای مجتمع دارویی درمانی هلال نداشت اما زمانی که درخواست‌های متعدد مردم را دیدیم این کلینیک را راه‌اندازی کردیم.

به گفته حبیبی تأسیس مرکز جامع سرطان از برنامه‌هایی بود که به خاطر تجهیز کلینیک سلامت جنسی کمی به تأخیر افتاده اما مراحل ساخت آن در حال انجام است.

به گزارش فارس، مدیرعامل مجتمع دارویی درمانی هلال ایران با بیان اینکه کلینیک سلامت مادر، جنین و نوزاد در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: مراقبت‌های بارداری و نوزادی از مشکلاتی است که خانواده‌ها را مستأصل کرده و به همین منظور به دنبال حل این موضوع هستیم.

وی سپس در جمع خبرنگاران، گفت: بنا بر اعلام متخصصان روانپزشکی 70 درصد طلاق‌ها ریشه در اختلالات جنسی دارد و باید به این مسئله پرداخته شود.

وی ادامه داد: فرهنگسازی باید توسط رسانه‌ها انجام شود تا با این مسائل نیز به عنوان یک اختلال طبیعی و عادی برخورد شده و کسی از طرح آن خجالت‌زده نشود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها