عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

قوه قضائیه قاطعانه حکم مهدی هاشمی را اجرا کند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه قوه قضائیه قاطعانه حکم مهدی هاشمی را اجرا کند گفت: اگر اجرای این حکم با تعلل و تأخیر روبه‌رو شود قطعاً برداشت مردم تغییر خواهد کرد، لذا انتظار داریم که دستگاه قضایی قاطع و محکم این حکم را اجرایی کند.
کد خبر: ۸۲۲۳۹۵
قوه قضائیه قاطعانه حکم مهدی هاشمی را اجرا کند

سیدحسین نقوی‌حسینی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به عدم اجرای حکم مهدی هاشمی، اظهار داشت: یکی از معضلات و مشکلات جدی ما در حال حاضر مفاسد اقتصادی در کشور است. مردم و ارکان نظام به‌ویژه مقام معظم رهبری خواستار پیگیری و جلوگیری از این امر هستند.

وی با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در همایش مبارزه با مفاسد اقتصادی، خاطرنشان کرد: فرمایشات رهبری اوج حساسیت ایشان را در این خصوص نشان می‌داد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مهدی هاشمی را یکی از نمادهای مفاسد اقتصادی در جامعه دانست و گفت: آحاد مردم با حساسیت این موضوع را دنبال می‌کنند و قصد اطلاع از این موضوع را دارند که قوه قضائیه به‌عنوان یک نماد مبارزه با مفاسد چگونه با این سمبل فساد اقتصادی برخورد خواهد کرد.

نقوی حسینی افزود: تاکنون قوه قضائیه در خصوص روند پرونده مهدی هاشمی اقدامات خوبی را انجام داده است و تحت فشار، جنجال و تأثیر کسی قرار نمی‌گیرد و ضمن دفاع قاطع از حقوق ملت حقوق آنها را پیگیری می‌کند.

وی اجرای حکم هاشمی را مهم ارزیابی کرد و گفت: مردم به‌دنبال اجرای حکم هستند زیرا، اگر اجرای حکم با تعلل و تأخیر روبه‌رو شود قطعاً برداشت مردم تغییر خواهد کرد لذا انتظار داریم که دستگاه قضایی قاطع و محکم همان‌گونه که تاکنون این پرونده را پیش برده در اجرای این حکم نیز قاطعانه عمل کند و متخطی را به سزای عمل خود برساند تا مردم بدانند که آنچه در قانون اساسی بر یکسان بودن همه روی آن تأکید شده اثبات شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
شهروند
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
۰
۰
برادر ارجمند و متاسفانه در مملكت ما قانون و عدالت برای آقازاده ها اجرا نمیش .قانون برای بیچاره ائی را برای 50 هزار تومان سالها در زندان می ماند اما افرادی مثل زنجانی ها و مهدی هاشمی ها، خاوری ها و شهرام جزایری ها و امثال اینها كه ملتی را از لحاظ اقتصادی به خاك سیاه مینشانند مماشات میكنند .... بهتراست بدانیم كه اگر ایشان آقازاده نبود و مثل دیگر شهروندان عادی بود تا الان استخوانهایش نیز پوسیده شده بود ...

نیازمندی ها