قرار جلب به دادرسی شیاطین پایتخت به اتهام ربودن 15 زن و دختر جوان از سوی بازپرس جنایی صادر شد.
کد خبر: ۸۲۲۲۱۸
شمارش معکوس برای محاکمه شیاطین پایتخت

به گزارش جام‌جم، همزمان با شکایت دختر جوانی در ششم فروردین امسال مبنی بر ربوده شدن و آزار و اذیت توسط دو پسر پرایدسوار، کارآگاهان پلیس پایتخت در جریان فعالیت دو مرد متجاوز قرار گرفتند. دختر جوان در شکایتش مدعی شد: در یک مانتوفروشی در میدان هفت‌تیر کار می‌کنم و ساعت 22 دیروز منتظر تاکسی بودم که یک دستگاه پراید مشکی با دو سرنشین مقابلم توقف کرد. هنوز دقایقی از سوار شدنم نگذشته بود که آنها با تغییر مسیر مرا به بیابان‌های شرق تهران برده و پس از سرقت اموالم مورد آزار و اذیت قرار دادند.

پس از این شکایت، دو شکایت دیگر نیز از شیاطین پراید سوار در پلیس آگاهی ثبت شد تا این‌که بالاخره هشتم تیر امسال دو پسر جوان شناسایی و دستگیر شدند.

دو متهم 23 و 21 ساله که اعتیاد شدیدی به ماده مخدر شیشه داشتند در بازجویی‌ها به هشت مورد آدم‌ربایی، تجاوز به عنف و سرقت اعتراف و انگیزه اصلی‌شان را سرقت برای تهیه مواد اعلام کردند.

در ادامه با انتشار عکس بدون پوشش متهمان در رسانه‌ها، چند زن و دختر دیگر نیز از آنها شکایت کردند. در تحقیقات تخصصی مشخص شد 15 زن و دختر 20 تا 32 ساله از متهمان به اتهام ربودن، تجاوز و سرقت شکایت کرده‌اند.

متهمان نیز در بازجویی‌ها به هفت مورد تجاوز به عنف اعتراف و ادعاکردند، برای این‌که غرب تهران خلوت بود و راه فرار وجود داشت، زنان را در آنجا ربوده و به بیابان‌های اطراف اسلامشهر می‌بردیم. با اعترافات متهمان مشخص شد آنها آخرین طعمه خود را دو روز قبل از دستگیری در غرب تهران ربوده‌اند.

در ادامه با شکایت دو شاکی دیگر مشخص شد متهمان یک زن را در کرج و دختر 26 ساله‌ای را در اسلامشهر ربوده‌اند. پس از تحقیقات تخصصی، شیاطین پایتخت به سرقت 44 میلیون تومان اموال طعمه‌های خود اعتراف کرده و در این ارتباط یک خریدار اموال سرقتی نیز شناسایی و دستگیر شد. با تکمیل پرونده، قرار جلب به دادرسی دو متهم به اتهام آدم‌ربایی، ایراد ضرب و جرح و سرقت مقرون به آزار توسط محسن مدیرروستا، بازپرس شعبه ششم دادسرای جنایی صادر شد.

همچنین پرونده شیاطین پرایدسوار برای رسیدگی به اتهام تجاوز به عنف به هفت زن و دختر به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد و متهمان بزودی محاکمه می‌شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها