معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از تغییر و تقلیل ساختاری در برپایی بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد.
کد خبر: ۸۲۱۳۰۱
بیست و نهمین نمایشگاه کتاب با تغییراتی برگزار می شود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید عباس صالحی در آخرین جلسه شورای سیاست گذاری بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران افزود: با توجه به گزارش های موجود باید تلاش شود تا در این رویداد از موازی کاری کمیته ها جلوگیری به عمل آید و برخی از تشکل ها و کمیته ها در یکدیگر ادغام شوند.

وی اظهار کرد: با توجه به تجربه مشترک همکاری با تشکل های صنفی نشر در برگزاری نمایشگاه کتاب 28 و بهره برداری از نقاط ضعف و قوت آن، باید تلاش کنیم تا نمایشگاه کتاب 29 را با قوت بیشتر پی گیری کنیم.

معاون وزیر ارشاد در این نشست که با موضوع ارزیابی و جمع بندی نهایی بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب و آغاز فعالیت های سیاست گذاری برای بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار شد، اظهار کرد باید وظایف تشکل های نشر و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان سیاست گذاری نمایشگاه 29 را مشخص کنیم ، همچنین باید نگاه صنفی و ملی در برنامه ریزی ها و فعالیت ها حاکم شود.

صالحی در این نشست با تقدیر و تشکر از اعضاء شورای سیاست گذاری و با اشاره به تعدد برگزاری جلسات این شورا گفت: اعضا این شورا با یک ترکیب کیفی انتخاب شدند و رویکرد ما این گونه بود که در این جلسات از نظرات این اعضا در جهت برگزاری هر چه بهتر نمایشگاه استفاده کنیم.

معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به برگزاری نشست های شورای سیاست گذاری بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب از اواسط مرداد ماه جاری، گفت: با استفاده از نتایج این جلسات باید هر چه سریعتر اهداف نمایشگاه سال آینده را مشخص کنیم. همچنین درباره زمان و مکان برگزاری نمایشگاه نیز به جمع بندی نهایی برسیم تا با فراغ بال به برنامه ریزی بپردازیم.

صالحی با اشاره به سرعت بخشیدن به روند ریل گذاری واگذاری امور به تشکل های نشر گفت: با توجه به فرصت خوبی که در دست داریم باید وظایف تشکل های نشر و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان سیاست گذاری نمایشگاه 29 را مشخص کنیم همچنین باید نگاه صنفی و ملی در برنامه ریزی ها و فعالیت ها حاکم شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها