متهمان پس از سرقت اموال قربانیان آنها را در حاشیه تهران رها می‌کردند

اعتراف شیاطین پایتخت به آزار واذیت 8 دختر و زن جوان

شیاطین پایتخت که در پوشش مسافربر هشت زن و دختر را در تهران ربوده و مورد آزار و اذیت قرار داده بودند، جزئیات جنایت خود را برای بازپرس جنایی تشریح کردند.
کد خبر: ۸۱۲۸۸۶
اعتراف شیاطین پایتخت به آزار واذیت 8 دختر و زن جوان

به گزارش جام‌جم، ششم فروردین امسال دختر جوانی با مراجعه به ماموران کلانتری سنایی از دو پسر شیطان‌ صفت به اتهام آزار و اذیت و سرقت اموالش شکایت کرد.

دختر 22 ساله که فریبا نام دارد در شکایتش به ماموران گفت: ساعت 22 دیروز پس از تعطیلی محل کارم در یک مانتوفروشی در میدان هفت‌تیر، قصد رفتن به خانه را داشتم. یک خودروی پراید مشکی رنگ با دو سرنشین در مقابلم توقف کرد که به دلیل عادی بودن رفتار متهمان به موضوع مشکوک نشده و سوار شدم. پس از طی مسافتی، یکی از سرنشینان خودرو با تهدید چاقو سر مرا به زیر صندلی برد و بعد از حدود یک ساعت خودرو متوقف شد. متهمان با تهدید مرا مورد آزار و اذیت قرار داده و پس از سرقت پول، طلا و تلفن همراهم فرار کردند. با کمک عابری، موضوع را به خانواده‌ام اطلاع دادم و متوجه شدم متهمان مرا به محله‌ای خلوت در تهرانپارس آورده‌اند.

با شکایت دختر جوان تحقیقات برای شناسایی دو جوان شیطان‌صفت آغاز شد. در حالی که هیچ ردی از متهمان در دست نبود، 25 خرداد امسال زن 32 ساله‌ای با مراجعه به دادسرای جنایی شکایت مشابه‌ای را مطرح کرد.

زن جوان به نام لیلا در شکایتش گفت: ظهر دیروز قصد داشتم برای انجام کار بانکی از خانه‌مان در محله تهرانسر به خیابان آذری بروم. منتظر تاکسی بودم که یک پراید مشکی رنگ با دو سرنشین مقابلم توقف کردند. من هم پس از گفتن مقصد سوار شدم. ناگهان راننده تغییر مسیر داد و به سمت شهریار حرکت کرد. به او اعتراض کردم و خواستم توقف کند تا پیاده شوم. در همان لحظه سرنشین دیگر خودرو با چاقو به صندلی عقب آمد و مرا به زور زیر صندلی خودرو انداخت و تهدید کرد اگر سر و صدا کنم مرا می‌کشد و جسدم را در بیابان رها می‌کند. از ترس صدایم درنمی‌آمد. آنها به بیابان‌های فیروز بهرام رفتند و پس از مصرف شیشه مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند هرچه به آنها التماس کردم فایده‌ای نداشت. دو پسر جوان سپس با سرقت 200 هزار تومان پول نقد، حلقه، گوشواره و النگویم همراه دو گوشی تلفن همراهم مرا در بیابان رها کرده و فرار کردند. قصد داشتم شماره پلاک خودرو را یادداشت کنم اما آنها پلاک را با پارچه پوشانده بودند.

پس از طرح دومین شکایت ماموران که احتمال می‌دادند هر دو آدم ربایی و تعرض کار یک گروه است، تحقیقات خود را آغاز کرده و توانستند رد یک فروشنده مواد مخدربه نام «فرهاد» را در این پرونده شناسایی کنند. با بررسی مخفیگاه و پاتوق‌های متهم سرانجام ماموران موفق شدند روز گذشته «فرهاد» را همراه همدستش به نام «سعید» 21 ساله دستگیر کنند.

دو متهم با انتقال به دادسرای جنایی در جلسه بازپرسی با قبول اتهام آدم‌ربایی، تجاوز و سرقت ابعاد وحشتناکی از جرایم مخوفشان را فاش کردند.

فرهاد گفت: من و سعید به موادمخدر شیشه و قرص اعتیاد داریم. سه بار نیز به همین دلیل روانه زندان شدم. از آنجایی که بیکار بودیم و فروشندگان مواد هم بدون پول به ما مواد مخدر نمی‌دادند تصمیم به سرقت از زنان در قالب مسافربر گرفتیم به همین خاطر هر روز با پراید پدرم در شهر پرسه می‌زدیم. نخستین آدم‌ربایی را اوایل فروردین مرتکب شدیم. دختر جوانی را به‌عنوان مسافر سوار کرده و تحت تاثیر شیشه او را مورد آزار و اذیت قرار دادیم. پس از آن نیز تصمیم گرفتیم در نقاط مختلف شهر دست به این کار بزنیم. برای همین به سمت بلوار آبشناسان و میدان دانشگاه در غرب تهران رفتیم زیرا این مناطق به بزرگراه‌ها ختم می‌شد و براحتی می‌توانستیم قربانیان را به حاشیه شهر ببریم. همچنین اگر کسی متوجه ماجرا می‌شد فرار می‌کردیم.

وی ادامه داد: چند بار همراه «سعید» به این مناطق رفتیم و زنان و دختران جوان را سوار کردیم و در منطقه فیروز بهرام پس از مصرف مواد و قرص، مورد آزار اذیت قرار داده و پس از سرقت اموالشان آنها را در بیابان رها می‌کردیم. از سه ماه گذشته تاکنون به هشت زن و دختر تجاوز کرده‌ایم.

در ادامه سعید متهم 21 ساله با قبول اتهاماتش گفت: قبل از ربودن زنان موادمخدر مصرف می‌کردیم و کنترلی بر رفتارمان نداشتیم. پس از سوار کردن زنان با چاقو آنها را تهدید می‌کردیم. یکی از قربانیان زن متاهلی بود که با التماس از ما خواست به زندگی‌اش رحم کنیم اما ما تحت تاثیر موادمخدر بودیم و در برابر التماس‌هایش فقط می‌خندیدیم. اموال سرقتی را به فروشنده موادمخدر در سعادت‌آباد می‌دادیم و دربرابرش شیشه می‌گرفتیم. فکر کنم حدود پنج میلیون تومان از قربانیان سرقت کردیم.

با اعترافات دو متهم به هشت مورد آزار و اذیت زنان و دختران در پایتخت، محسن مدیرروستا بازپرس شعبه ششم دادسرای جنایی با دستور چاپ عکس متهمان در رسانه‌ها، از زنان و دخترانی که توسط دو شیطان‌صفت مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌اند خواست برای اعلام شکایت به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان وحدت‌اسلامی مراجعه کنند.

همچنین دو متهم نیز با قرار قانونی بازداشت و برای شناسایی سایر جرایمشان در اختیار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۸
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
۰
۰
آقا این جرثومه ها رااعدام كنید، الكی زندانها را پر نكنید!
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
خوب ب اینا میگن مریض و مریض ك می برن دكتر ن پای چوبه دار !!!!
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
۰
۰
اعدام هم برای این ارذل واوباش خبیث كم است، ...!!؟
نرم افزار موبایل
-
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
۰
۰
باید این ... اعدام بشن
همراه جام جم
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
۰
۰
جام جم انتظار میرود كه نتیجه این پرونده رو حتما اعلام كنی
من توی شهر گرگان زندگی میكنم من كه مرد هستم سعی میكنم تاكسی سوار شم چرا این خانم ها ماشین های شخصی اونم جوان ها رو سوار میشن .
ای كاش حداقل این جنایت كه زندگی چند نفر رو خراب كرده تجربه سایرین بشه و از تاكسی بابت رفت و امد استفاده كنن.
نرم افزار موبایل
-
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
۰
۰
رمضانی اصفهان : از قاضی مدیر روستا كه مانند بقیه قضات محترم جنایی به عادل بودن شهره هستن میخاهیم هر چه زودتر این دو حیوان آزارگر را باتفاق مالخر خبیث آنها در ملاء عام به سزای عمل كثیفشان برسانند . درود بر قاضی مدیرروستا
میترا
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
۰
۰
خدا لعنت كنه اون كسی روكه شیشه رو وارد ایران كرد وبهانه ای شد برای بعضی از خلافكاران وچشم ناپاكان
حمیدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
این كدام آدم هست كه منفی میده ؟ دلیلش چیه ؟

نیازمندی ها