جام جم ورزشی: هادی نوروزی قرار داد خود را با پرسپولیس تمدید کرد. او 15 سال قبل برای اولین بار در تیم های پایه پرسپولیس حضور یافت.
کد خبر: ۸۱۲۲۱۹
پانزدهمین سال هادی نوروزی در پرسپولیس

هادی نوروزی متولد 28 تیرماه سال 1364 است. او از سال 79 تا سال 83 در حالی که 19 ساله شده بود در تیم های پایه پرسپولیس حضور داشت. نوروزی در سال 1384 برای تیم پاسارگاد تهران بازی کرد و عابدینی او را از تیم امید پرسپولیس به تیم باشگاهی خودش برد.

در سال 1385 هادی نوروزی به عنوان سهمیه بازیکنان زیر 21 سال به پرسپولیس برگشت اما در همین سال برای خدمت سربازی به تیم فجرسپاسی تهران رفت. او در برگشت از این تیم سال 1386 را در تیم داماش تهران سپری کرد.

هادی نوروزی در سال 1387 بالاخره با معرفی توسط عابدینی به پرسپولیس آمد و در این تیم رفته رفته جا افتاد و تبدیل به یکی از بهترین های این تیم شد و در 147 بازی برای این تیم 25 گل به ثمر رساند.

هادی نوروزی در پرسپولیس سالهای 90 و91 بهترین بازیهای خود را انجام داد و توسط کی روش به تیم ملی دعوت شد و 9 بازی رسمی برای تیم ملی کشورمان انجام داد. او در نیم فصل سال 1392 وقتی باشگاه پرسپولیس قصد کرد برای معاوضه او با ذوب اهن مبلغی هم به این تیم بدهد ناراحتی خود را با رفتن به تیم نفت تهران نشان داد.

نوروزی در سال گذشته بعد از نیم فصل بازی در تیم فوتبال نفت به پرسپولیس برگشت تا در 8 سال متوالی در تیم بزرگسالان پرسپولیس حاضر باشد در صورت رفتن محمد نوری از پرسپولیس که محتمل است هادی نوروزی کاپیتان اول پرسپولیس است ولو این که سابقه نوروزی از محمد نوری هم بیشتر است و در رقابت کاپیتانی با نوری هم بازوبند حق او بود.

1 سابقه حضور در تیم های پایه پرسپولیس:5 سال (سال 79 تا 83)
2 سابقه حضور در تیم بزرگسالان پرسپولیس:9 سال(سال 85 وسالهای 87 تا 94)
3 مجموع سالهای حضور در پرسپولیس:14 سال با احتساب امسال.(ورزش سه)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها