گروه گزارش های مستند خبرگزاری صدا و سیما در آستانه سالروز شهادت شهید مظلوم آیت الله بهشتی و هفتاد و دو تن از یارانش به دست منافقین ، مستند دو قسمتی "راز یک کینه" را منتشر کرد .
کد خبر: ۸۱۲۰۶۵
مستند راز یک کینه ؛ از امشب روی آنتن سیما

این مستند به بررسی زوایای اندیشه و گفتمان شهید بهشتی قبل و بعد از انقلاب اسلامی ، مواجهه دکتر بهشتی با رژیم پهلوی و همچنین فعالیت های ایشان از مقطع پیروزی انقلاب تا هفتم تیر سال 1360 پرداخته است .

رفراندوم جمهوری اسلامی ، حضور شهید بهشتی در بحران کردستان ، حضور فراگیر در مواجهه انقلابی با لیبرال ها به ویژه در بررسی قانون اساسی جمهوری اسلامی ، اختلافات دو بینش حاکم در آن دوران و راهبری ایشان در مقابله با جریان انحرافی بنی صدر و ... از جمله موضوعاتی است که در مستند راز یک کینه مورد کنکاش قرار گرفته است.

گروه گزارشهای مستند خبرگزاری صدا و سیما در این مستند تلاش کرده است با بهره گرفتن از خاطرات منتشر شده مسئولان و فعالان سیاسی و فرهنگی دوران حیات شهید بهشتی و همچنین آرشیو تصویری موجود در رادیو و تلویزیون جمهوری اسلامی این مستند را تهیه کند.

راز یک کینه در دو قسمت و به مدت زمان 59 دقیقه تهیه شده است و قرار است امشب وفردا شب ساعت 21 و 30 از شبکه خبر پخش شود.(خبرگزاری صدا و سیما )

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها