بخش فرهنگی باشگاه‌ها کجاست؟

شعار علیه سرمربی تیم صدرنشین لیگ برتر

جام جم ورزشی: تجمع کنندگان مقابل باشگاه پرسپولیس با حمله به خبرنگاران حاضر در مقابل این باشگاه آنان را مورد توهین و ضرب و شتم قرار دادند.
کد خبر: ۸۱۱۹۴۳
معترضان پرسپولیسی خبرنگاران را کتک زدند

این حملات و فحاشی زمانی صورت گرفت که سید مهدی سید صالحی بازیکن سابق تیم استقلال و پرسپولیس برای انجام کاری به باشگاه پرسپولیس مراجعه کرده بود و مورد اعتراض و حملات تجمع کنندگان مقابل باشگاه قرار گرفت.

با بروز این رفتار بابک بزرگی خبرنگار روزنامه ایران ورزشی برای کمک به وی وارد شده و سعی کرد تا او را از محل خارج کند که توسط تجمع کنندگان مورد ضرب و شتم و فحاشی قرار گرفت و حتی لباس هایش نیز پاره شدند.

بدنبال این اتفاق سایر خبرنگاران نیز برای کمک به این خبرنگار شتافتند که با شعارها و اعتراضات تجمع کنندگان مواجه شدند.

بازیکن استقلال نمی خوایم، خبرنگار نمی خوایم از جمله شعار تجمع کنندگان بعد از این اتفاق بود.

سید صالحی بعد از این اتفاق به خبرنگاران گفت: برای امضای قرارداد به محل باشگاه نیامده ام و جهت دریافت نامه ای مرتبط با زمان حضورم در پرسپولیس در اینجا حضور دارم و نمی دانم چرا تجمع کنندگان به من فحاشی و توهین می کنند.

وی با اشاره به اینکه هنگام بازی در تیم پرسپولیس تمام تلاش خود را برای موفقیت این تیم انجام داده و تیم هم دوم شده است، گفت: کسانی باید جوابگو باشند که سالهاست در باشگاه حضور داشته و کاری نکرده اند.

ماموران پلیس حاضر درمحل با تاکید براینکه از مسوولان باشگاه کسی نیست از تجمع کنندگان خواستند تا متفرق شوند و حتی یک نفر را نیز به نمایندگی به داخل باشگاه برده و تمام اتاق ها را نشان دادند. این فرد بعد از بازگشت معترض شده بود که چرا در این زمان فصل انتقالات مدیران در باشگاه حضور ندارند.

تجمع کنندگان همچنین شعارهایی علیه مسوولان وزارت ورزش و برخی پیشکسوتان این باشگاه از جمله خوردبین و عبدی و در حمایت از حسین هدایتی و امیر عابدینی سر دادند.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها