جام جم ورزشی: شایعه عدم حضور سرمربی پرتغالی تراکتورسازی به ایران قوت گرفت.
کد خبر: ۸۱۰۶۹۲
شایعه نیامدن اولیویرا به ایران قوت گرفت

با وجود اینکه مسئولان باشگاه تراکتورسازی قویا اعلام می کنند توافق نهایی با تونی اولیویرا انجام شده و این مربی ظرف روزهای آینده به ایران برمی گردد اما پیگیری های ما حکایت از اخبار دیگری پیرامون باشگاه تراکتورسازی دارد.

تونی اولیویرا در صحبت های تلفنی ابتدایی که با سعید عباسی حدود دو هفته پیش انجام داده بود، درخواست مبلغ 800 هزار دلار کرده بود تا به ایران بیاید و کارش را آغاز کند. آن زمان مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی چنین پیشنهادی را پذیرفت و تونی نیز در صفحه فیس بوکش اعلام کرد به خاطر هواداران به ایران برمی گردد. حالا اما ماجرا بسیار پیچیده تر شده است.

در تماس بعدی، تونی از عباسی خواست که مبلغی در حدود 700 تا 800 میلیون تومان نیز باید برای پسرش کنار بگذارد و این مبلغ به غیر از مبلغ قرارداد مربی دیگری است که با اولیویرا کار می کند. تراکتورسازان در مواجهه با این درخواست تونی از وی خواسته اند تا پسرش را همراه خود به ایران نیاورد اما او زیر بار این موضوع نمی رود. از سوی دیگر با توجه به اندک زمان باقیمانده تا شروع مسابقات لیگ چهاردهم مسئولان تراکتورسازی به صورت پشت پرده مذاکره با چند مربی را آغاز کرده اند و در این رابطه شنیده می شود با امیر قلعه نویی به توافقاتی نیز دست یافته اند.

باید منتظر ماند و دید ظرف روزهای آینده چه اتفاقاتی پیرامون تراکتورسازی رخ می دهد.(کاپ)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
تراختور
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
۰
۰
قلعه نویی دردی ازما دوا نمی كند

نیازمندی ها