دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به برخی ادعاهای دشمنان مبنی بر محدود سازی توان هسته‌ای صلح آمیز ایران گفت: دانش هسته‌ای صلح آمیز در ایران، بومی و متکی بر دانشمندان جوان ماست و مذاکرات و یا هر گونه توافقی مانع ادامه آن نخواهد شد.
کد خبر: ۸۰۸۸۲۵
هرگونه توافقی مانع ادامه برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران نخواهد شد

علی شمخانی امروز (سه‌شنبه) در بازدید از پارک علم و فناوری پردیس ضمن تقدیر از تلاش‌های گسترده این مرکز و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران افزود: توان نرم جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر دانش و توسعه علمی و این موضوع دارای پشتوانه فرهنگی و برگرفته از آموزه‌های دینی مبنی بر لزوم حرکت در مسیر مرز گستری علمی است که عاملی قدرت ساز محسوب می‌شود.

وی افزود: فرهنگ سازی و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان در تبدیل شدن محصولات آن به کالای مورد استفاده و نیاز جامعه امری مهم و ضروری است و دبیر خانه شورای عالی خود را موظف به حمایت و فراهم آوردن تسهیلات لازم در این زمینه می‌داند.

دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به برخی ادعاهای دشمنان مبنی بر محدود سازی توان هسته‌ای صلح آمیز جمهوری اسلامی ایران، گفت: دانش هسته‌ای صلح آمیز در جمهوری اسلامی ایران، بومی و متکی بر دانشمندان جوان ایرانی است و مذاکرات و یا هر گونه توافقی مانع ادامه برنامه صلح آمیز هسته‌ای نخواهد شد.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف فعال در پارک علم و فناوری پردیس و آخرین دستاوردهای تولید شده توسعه اقتصاد دانش بنیان را یکی از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دانست و افزود: در این زمینه با خیزش و جهش علمی در آینده نزدیک شاهد بی‌اثر شدن تحریم خواهیم بود.

شمخانی گفت: آشنایی مردم و مسئولان با ظرفیت‌های عظیم علمی، پژوهشی و استعدادهای کم نظیر جوانان ایرانی ضمن افزایش اعتماد به نفس ملی و ایجاد باور عمومی نتیجه بخش بودن اقتصاد مقاومتی و مسیر ناکارآمد کردن تحریم‌های ظالمانه و مقاومت در برابر زیاده‌خواهی قدرت‌های استکباری را نشان خواهد داد.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها