مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان از اجرای طرح طاها برای ۲۶۲ خانواده ایتام تحت پوشش این نهاد در اردیبهشت‌ماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۸۰۸۶۷۸
طرح «طاها» در استان سمنان اجرا می‌شود

نجف علی انتظاری ضمن اشاره به بهره‌مندی 262 خانواده ایتام این نهاد از طرح طاها گفت: این طرح باهدف مدیریت برنامه‌ریزی و تأمین آتیه ایتام تحت حمایت اجرا می‌شود.

وی افزود: در اجرای طرح طاها مبلغی از کمک‌های حامیان به ایتام تحت حمایت، به‌ حساب آتیه آنان واریز می‌شود و این افراد پس از رسیدن به سن قانونی، می‌توانند از سرمایه ذخیره‌شده برای امور ازدواج، تحصیل و اشتغال خود استفاده کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان گفت: با احتساب جذب 120 نفر از خانواده‌های ایتام به این طرح، مجموع افراد تحت پوشش به 262 نفر رسید.

انتظاری افزود: در اردیبهشت‌ماه امسال بالغ‌بر 58 میلیون ریال از کمک‌های حامیان به‌حساب طرح طاهای 262 نفر از ایتام تحت حمایت واریز شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان گرمسار نیز از توزیع 10 تن جو بین مجریان طرح خودکفایی دامپروری در گرمسار خبر داد و گفت: واحد اشتغال و خودکفایی این نهاد از محل زکات جمع‌آوری‌شده از مزارع کشاورزان، مقدار 10 تن جو به مددجویان مجری طرح‌های اشتغال و خودکفایی شامل دامداری و گاوداری تحویل داد.

حسینعلی کمالی افزود: هم‌اکنون 243 طرح دامداری در واحد اشتغال و خودکفایی تحت نظارت مدیریت کمیته امداد گرمسار قرار دارد.

سمنان – خبرنگار جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها