معرفی برخی افزونه‌های مفید برای فایر فاکس

روباه و افزونه‌هایش

بنرهای تبلیغاتی، پنجره‌های پاپ ـآپ، ویدئوهای تبلیغاتی و بسیاری از روش‌های آزاردهنده دیگر که برای تبلیغات به‌کار گرفته می‌شوند، لذت وبگردی را از شما می‌گیرند.
کد خبر: ۸۰۸۰۴۲
افزونه مرورگر: وبگردی بدون تبلیغات مزاحم

امروزه بسیاری از سایت‌ها برای کسب درآمد یا حتی انجام فعالیت‌های خرابکارانه، از روش‌های آزاردهنده تبلیغاتی استفاده کرده و در مواردی نیز بدون اجازه شما با هدایت شما به صفحات دیگر، کدهای مخرب را روی دستگاه شما بارگذاری و سایت‌های بی‌شماری را روی مرورگر شما باز می‌کنند.

نام افزونه: Adblock Plus
مرورگر: همه مرورگرها

دوست دارید از شر تمام این گزینه‌های مزاحم خلاص شوید؟ افزونه‌ قدرتمند Adblock Plus با بیش از 300 میلیون بار دانلود توسط کاربران سراسر جهان به شما این امکان را می‌دهد تا برای همیشه از شر تبلیغات آزاردهنده وبسایت‌ها خلاص شوید. این افزونه علاوه بر حذف تبلیغات مزاحم، قابلیت‌های دیگری همچون غیرفعال‌سازی ردگیری کاربر، غیرفعال‌سازی هدایت به دامنه‌های مخرب و خطرناک، غیرفعال‌سازی گزینه‌های اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی و ... را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. این افزونه در مرورگرهای اینترنت اکسپلورر، فایرفاکس، کروم، اپرا، سافاری، یاندکس، مکستون و مرورگر اندروید قابل استفاده است.

https://adblockplus.org

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها