یکی از مشکلاتی که تمام ساعت‌های هوشمند با آن مواجه هستند، متون به‌نمایش درآمده در آنهاست.
کد خبر: ۸۰۵۶۳۶
افزایش اندازه متن در ساعت اپل

این متن‌ها به ‌واسطه‌ صفحه‌نمایش کوچک این ساعت‌ها بسیار ریز بوده و خواندن آنها برای بسیاری از کاربران با مشکلاتی همراه است. البته این مشکل برای کاربرانی که از بینایی ضعیفی برخوردارند، چند برابر می‌شود. خوشبختانه اپل واچ برای رفع این مشکل راهکار خوبی را ارائه کرده است. شما می‌توانید به‌طور دستی، اندازه متون به‌نمایش درآمده در ساعت هوشمند اپل را تغییر دهید و با افزایش اندازه، خواندن آنها را راحت‌تر کنید. تغییر اندازه متون در برنامه‌های سیستمی و بیشتر برنامه‌های عرضه شده روی این ساعت پشتیبانی می‌شود و برای انجام این کار می‌توانید از روش زیر کمک بگیرید:

روش اول: استفاده از نرم‌افزار ساعت هوشمند روی آیفون

1ـ از صفحه‌ اصلی آیفون خود روی اپلیکیشن Apple Watch فشار دهید.

2ـ صفحه را به پایین اسکرول کرده و Brightness and Text Size را لمس کنید.

3ـ در این صفحه اسلایدری برای بزرگنمایی متن‌ها (text size ) در اختیار شما قرار می‌گیرد که با حرکت دادن آن به سمت راست، متن‌های به‌ نمایش درآمده بزرگ‌تر می‌شود. چنانچه این اسلایدر را به لبه‌ سمت راست بچسبانید، متن‌ها در بزرگ‌ترین اندازه ممکن به‌نمایش درخواهد آمد و در صورتی که تمایل داشته باشید می‌توانید با فعال کردن گزینه‌ Bold Text حالت نمایش به‌صورت پررنگ را نیز فعال کنید.

توجه: این تغییرات روی آیفون شما اعمال نمی‌شود و نتیجه‌ آن فقط روی ساعت هوشمندتان قابل مشاهده است.

روش دوم: استفاده از بخش تنظیمات اپل واچ

1ـ کلید دیجیتال کنار ساعت را فشار دهید تا فهرست برنامه‌ها نمایش داده شود.

2ـ‌گزینه Settings را که به شکل یک چرخ‌دنده به‌نمایش درآمده انتخاب کنید.

3ـ کلید دیجیتال را بچرخانید تا به انتهای فهرست برسید سپس گزینه Brightness & Text Size را انتخاب کنید.

4ـ گزینه Text Size را انتخاب کرده و در صفحه‌ جدید با استفاده از گزینه‌های به‌نمایش درآمده در سمت چپ و راست، اندازه متن را افزایش یا کاهش دهید.

توجه: پیش‌نمایشی از اندازه‌ انتخاب شده در صفحه‌ به‌نمایش درآمده در مرحله‌ ذکر شده قابل مشاهده است. همچنین پس از مراجعه به بخش Brightness & Text Size می‌توانید گزینه Bold Text را نیز فعال کنید.

کلیک (ضمیمه یکشنبه روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها