پاکستان مشتری گاز مایع شد

آغاز صادرات سوخت جت ایران

معاون وزیر نفت از مذاکره با شرکت بوتاش ترکیه، توتال، تکنیپ، سوئز انرژی و شرکت نفت فرانسه در پاریس خبر داد و گفت: فرصت‌های جدید سرمایه گذاری در صنعت گاز ایران برای فرانسوی ها معرفی شد.
کد خبر: ۸۰۵۰۲۸
توتال مشتری گاز ایران شد

همزمان با برگزاری بیست و ششمین کنفرانس جهانی صنعت گاز در پاریس، مسئولان شرکت ملی گاز ایران با مقامات و مدیران ۱۵ شرکت بزرگ نفت و گاز فرانسه دیدار و گفتگو کردند.

بر این اساس در حاشیه برگزاری این کنفرانس جهانی هیات صنعت گاز ایران با مقامات شرکت های بوتاش ترکیه، توتال، تکنیپ، سوئز انرژی و شرکت نفت فرانسه دیدار و گفتگو کرده اند.

حمیدرضا عراقی، معاون وزیر نفت با تایید انجام این مذاکرات گازی از معرفی و تشریح فرصت های جدید سرمایه گذاری در صنایع گاز ایران در پنج حوزه پالایش، انتقال، توزیع، ذخیره سازی و تجارت گاز طبیعی برای شرکت‌های فرانسوی خبر داده است.

مدیرعامل شرکت گاز همچنین با اشاره به برگزاری جلسه با اتحادیه کارفرمایان فرانسه (MEDEF) در پاریس، افزود: با هماهنگی سفارت ایران، ۱۸ طرح و پروژه بزرگ صنعت گاز ایران همچون خط لوله گاز نهم و یازدهم سراسری، ادامه خط هفتم سراسری، طرحهای ذخیره سازی برای سرمایه گذاری معرفی شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه استقبال بسیار خوبی از حضور ایران در کنگره جهانی گاز و نمایشگاه شده است، گفت: در این جلسه ها روش های سرمایه گذاری BOO، BOT، سرمایه گذاری مستقیم به صورت برای شرکت های فرانسوی تشریح شد.

علاوه بر این در حاشیه برگزاری بیست و ششمین کنفرانس جهانی صنعت گاز در پاریس، دو نفر از هئیت ایرانی به عنوان رئیس کمیته تخصصی و عضو کمیته برگزاری سه سال آینده این کنفرانس جهانی انتخاب شدند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها