نایب‌ رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به بدعهدی‌ها و حیله‌گری‌های دشمنان نظام جمهوری اسلامی اظهار کرد: دشمن خدعه‌گر است و امکان دارد با ترفندی تیم مذاکره‌کننده را مات کند، یا این‌که به قول آقای صالحی دبه دربیاورد.
کد خبر: ۸۰۳۴۴۳
شاهرودی: دشمن می‌خواهد با ترفند تیم مذاکره‌کننده را مات کند

به گزارش فارس، آیت‌الله هاشمی شاهرودی در دیدار جمعی از دست‌اندرکاران تجمع بزرگ حوزویان در حمایت از مواضع رهبر انقلاب در زمینه مذاکرات هسته‌ای که دیروز در مدرسه فیضیه برگزار شد، گفت: فرمایشات و سخنان رهبر معظم انقلاب باید فصل الخطاب باشد و تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای توجه داشته باشد باید به سخنان رهبر انقلاب جامه عمل بپوشاند.

دعوت از ناطق برای مدیریت سیاسی

محمدرضا باهنر، دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری در نشستی خبری در پاسخ به پرسشی درباره حضور ناطق‌نوری در مجلس گفت: آقای ناطق نوری اعلام کرده که برای ورود به انتخابات احساس تکلیف نمی‌کند و لذا بحث ورود و نامزدی وی مطرح نیست ولی من تاکید می‌کنم که ایشان باید وارد مدیریت سیاسی کشور شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، او افزوده است: برخی اعلام کردند که ناطق باید وارد عرصه سیاسی شود و با ما کار کند، اما ما شرط نمی‌گذاریم بلکه می‌گوییم که وی ظرفیت اصولگرایی است و نمی‌تواند اصلاح‌طلب باشد لذا ما بدون شرط وی را دعوت به حضور در عرصه مدیریت سیاسی کشور کرده‌ایم.

فروش کمک‌های انسان‌دوستانه

تسنیم در گزارشی به نقل از پایگاه خبری «عدن‌الغد» یمن نوشت منابعی از بندر جیبوتی فاش کردند کمک‌های انسانی ارسال شده برای ملت یمن از سوی برخی از مسئولان این کشور به تجار عرب و آفریقایی فروخته شده است.

در این گزارش آمده است که نابسامانی در مدیریت عملیات امدادرسانی باعث شده برخی مسئولان بارز در کمیته امدادرسان با فروش کشتی‌های حامل کمک‌های انسانی به تجار محلی در کنیا، آفریقای جنوبی و مصر، معاملاتی به ارزش صدها میلیون دلار انجام دهند.

توصیه‌های انتخاباتی موحدی کرمانی

آیت‌الله موحدی کرمانی درنشست جبهه متحد زنان اصولگرا و کارآمد با ارائه توضیحاتی در رابطه با وحدت و اصولگرایی به حاضران توصیه کرد که در انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی از جامعتین الهام بگیرند.

به گزارش ایسنا، دبیرکل جامعه روحانیت مبارز تاکید کرده است: لیستی که این دو جامعه می‌دهند وزین خواهد بود. مراقبت کنید مبادا لیست دیگری بیاید که زرق و برق به آن بدهد و جوانگرایی را مطرح کند؛ چرا که خبرگان باید انسان‌هایی باشند که امتحان داده‌اند و وفاداری خود را ثابت کرده‌اند.

پیش‌بینی جواد لاریجانی درباره سقوط آل‌سعود

محمدجواد لاریجانی، رئیس ستاد حقوق بشر قوه قضاییه با اشاره به تحولات یمن به تسنیم گفت: آل‌ سعود در این تجاوز نظامی مانند کسی است که سرش را محکم به سنگی زده است. رژیم آل‌ سعود در کمتر از ۱۰ سال سقوط می‌کرد و با حمله به یمن سرعت سقوطش به‌مراتب بالا رفته است. او افزوده است: شانس یمن برای پیروزی بر تجاوز نظامی آل‌سعود بسیار بالاست.

جلسه‌ای دیگر برای تدوین رژیم حقوقی خزر

چهلمین اجلاس گروه کاری ویژه تدوین کنوانسیون رژیم حقوقی دریای خزر فردا در سطح معاونان وزرای امور خارجه پنج کشور ساحلی دریای خزر در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش اداره‌ کل دیپلماسی عمومی وزارت خارجه، در این نشست که برگزاری آن به صورت دوره‌ای در پایتخت‌های کشورهای ساحلی دریای خزر است، مفاد پیش‌نویس کنوانسیون رژیم حقوقی دریای خزر مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت. اجلاس پیشین گروه کاری در باکو پایتخت جمهوری آذربایجان برگزار شده بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها