دزدان زورگیر که با خودروی سرقتی به خانه‌ای در رشت دستبرد زده بودند، تحت‌ تعقیب پلیس قرار گرفتند.
کد خبر: ۸۰۲۲۷۲
سارقان را شناسایی کنید، پاداش بگیرید

به گزارش جام‌جم، چندی قبل مردی در تماس با پلیس مدعی شد، دو پسر جوان مقداری لوازم خانه را برای فروش به مغازه او آورده‌اند که احتمال می‌دهد این وسایل سرقتی باشد.

پس از این تماس، تیمی از ماموران به مغازه مورد نظر در یکی از محله‌های رشت اعزام و متوجه شدند دو پسر جوان به رفتارهای مغازه‌دار مشکوک شده و با جا گذاشتن خودرو و وسایل فرار کرده‌اند. کارآگاهان به بررسی خودرو پرداخته و متوجه شدند، دو پسر جوان دو روز قبل خودروی پژو 405 را از میدان آزادی دربست کرایه کرده و حوالی کرج با تهدید راننده، او را از خودرو پیاده و از محل فرار کرده بودند. دزدان در ادامه در لاهیجان دو پلاک سرقت کرده و پلاک خودروی خود را تغییر داده بودند.

در بررسی پرونده‌های سرقت خانه هم مشخص شد، دزدان به خانه‌ای ویلایی در رشت دستبرد زده و قصد فروش اموال را داشتند که باتیزهوشی صاحب مغازه، ناکام مانده بودند.

سرهنگ فلاح کریمی، رئیس پلیس آگاهی استان گیلان در این زمینه به جام‌جم گفت: ماموران با بررسی دوربین‌های مداربسته موفق شدند چهره سارقان را به‌دست آورند که قاضی پرونده درخواست کرده عکس متهمان برای شناسایی در روزنامه‌ها چاپ شود.

وی ادامه داد: افرادی که از هویت یا مخفیگاه سارقان اطلاع دارند، می‌توانند در تماس با شماره تلفن‌های 09116594008 و 0132188551 به پلیس آگاهی گیلان خبر دهند و پاداش دریافت کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها