دو سارق که شبانه وارد خانه زنده‌یاد مهین شهابی در روستایی حوالی نوشهر شده و عکس‌های هنری و لوح‌های تجلیل وی و شوهرش را دزدیده بودند، دستگیر شدند.
کد خبر: ۸۰۱۴۵۶
دزدان خانه بازیگر زن دستگیر شدند

به گزارش جام‌جم، 21 فروردین امسال زنی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهرستان نوشهر تماس گرفت و از سرقت اموال خانه مادرش در خانه‌ای روستایی در حومه این شهر خبر داد.

ماموران با اعزام به خانه مورد نظر متوجه شدند این خانه روستایی متعلق به مهین شهابی، بازیگر فقید تلویزیون و سینما بوده که مورد دستبرد قرار گرفته است. آنها مشاهده کردند شیشه و حفاظ‌های آشپزخانه تخریب شده و سارقان از آنجا وارد ساختمان شده‌اند. بررسی‌های پلیس نشان داد سارقان عکس‌های هنری، لوح‌های تجلیل این هنرمند و شوهرش و نیز وسایل یادگاری به‌جا مانده از آنها را به سرقت برده‌اند.

با تشکیل پرونده، تحقیقات برای دستگیری سارق یا سارقان شب رو آغاز شد تا این که با گذشت بیش از یک ماه از وقوع این حادثه، ماموران به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد دو متهم سابقه‌دار در این دزدی نقش داشته‌اند.

آنها تحت تعقیب پلیس قرار گرفته و چند روز پیش در اطراف نوشهر دستگیر شدند.متهمان که علی و بهزاد نام داشتند با انتقال به پلیس آگاهی نوشهر بازجویی شدند و به تخریب و سرقت اموال خانه این بازیگر اعتراف کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها