تلویزیونی که با آهن‌ربا به دیوار خانه شما می‌چسبد

سبک‌ترین تلویزیون جهان ساخته شد

شرکت ال‌جی به تازگی و در راستای معرفی طرح‌های جدید از سری طرح‌های مفهومی خود به سراغ معرفی یک مدل خاص از تلویزیون رفت که به اندازه‌ای سبک است که می‌توان آن را با آهن‌ربا به دیوار نصب کرد.
کد خبر: ۷۹۹۸۲۹
سبک‌ترین تلویزیون جهان ساخته شد

جام جم کلیک: شرکت‌های مختلفی درحال تلاش برای تغییر دادن آینده تلویزیون‌ها و به صورت کلی صنایع مربوط به نمایشگر‌ها هستند ولی این تغییرات در بیشتر موارد تنها با دو موضوع انحنا پیدا کردن نمایشگر و یا بالاتر رفتن عدد مقابل بخش کیفیت تصویر آن‌ها همراه بوده است.

در این میان یکی از مواردی که به شدت در میان شرکت‌های بزرگ رقابت به وجود آورده است را می‌توان ضخامت تلویزیون‌ها دانست که عملا نازکتر بودن این تلویزیون‌ها به عنوان یک مزیت لوکس به حساب می‌آید ولی شرکت ال‌جی سرانجام موفق شده است تا یک تلویزیون را با شرایطی بسیار ویژه طراحی کند که نازکی آن کارایی خاصی را برای کاربران به وجود بیاورد.

این شرکت به تازگی به معرفی یک تلویزیون بسیار نازک از سری طرح‌های مفهومی خود پرداخته است که می‌تواند به خوبی محل نصب تلویزیون را به هر نقطه‌ای در محیط خانگی تعمیم بدهد. این تلویزیون دارای ابعادی باورنکردنی بوده و ضخامت آن تنها 1 میلیمتر است که موجب می‌شود تا بتوان این نمایشگر 55 اینچی که از نوع OLED است را با کمک نوارهای مغناطیسی به دیوار متصل کرد.

البته شرکت ال‌جی هنوز اعلام نکرده است که این دستگاه در چه زمانی به صورت یک محصول رسمی به بازار عرضه خواهد شد ولی در نمایش این طرح، اعلام شد که این تلویزیون فقط 1 کیلو و 900 گرم وزن دارد که در نوع خود یک شاهکار طراحی محسوب می‌شود.

شایان ذکر است که سری پیشین تلویزیون‌های بسیار نازک شرکت ال‌جی که سری Air slim نام دارند، هنوز به بازار عرضه نشده‌اند و در ماه‌های پایانی سال 2015 روانه فروشگاه‌ها خواهند شد.

آناهیتا عیوض‌خانی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها