این امکانات در گوگل به صورت رایگان ارائه می‌شوند ولی بسیاری از ما از وجود آن‌ها خبر نداریم

5 ویژگی رایگان گوگل که از آن‌ها بی‌خبریم

در این بخش به معرفی مختصر چند امکان ویژه در وب‌سایت گوگل خواهیم پرداخت که همگی به صورت رایگان عرضه می‌شوند ولی بسیاری از کاربران این موتور جستجو از وجود آن‌ها غافل هستند.
کد خبر: ۷۹۹۴۵۴
5 ویژگی رایگان گوگل که از آن‌ها بی‌خبریم

جام جم کلیک: بسیار از ما به صورت روزانه بارها از موتور جستجوی گوگل استفاده می‌کنیم ولی نمی‌دانیم که چه امکاناتی در این موتور جستجو نهفته هستند که ما از آن‌ها بی‌خبر هستیم در حالی که این امکانات می‌توانند برای ما بسیار مفید باشند. در ادامه پنج امکان رایگان موجود در این موتور جستجو را برای شما معرفی خواهیم کرد.

  1. تبدیل نرخ ارز: این ساختار موجب می‌شود تا نرخ دو ارز مختلف را با یکدیگر مقایسه کرده وبا وارد سازی مقدار مورد نظر از یک ارز، نرخ برابر ارز دیگر را دریافت کنید. همچنین نموداری که نشان‌ دهنده تغییرات این نرخ است نیز برای شما به نمایش درخواهد آمد. برای استفاده از این امکان باید در موتور جستجوی گوگل عبارتی مانند 2500 USD to IRR را وارد کنید.
  2. تلفظ کلمات: این برنامه به شما اجازه می‌دهد تا بدون مراجعه به نرم‌افزارهای مختلف و تنها با وارد کردن عبارتی مانند “define apple” در موتور جستجوی گوگل به تلفظ و ساختار ویژه تلفظی کلمه در زبان‌های مختلف دست پیدا کنید.
  3. نرخ نوسانات سهام: این امکان شامل نرخ سهام شرکت‌هایی است که سهام آن‌ها در سطح بین‌المللی شناخته می‌شود و با یک نمودار، تغییرات سهام را به شما نشان داده وقیمت لحظه‌ای آن را نیز اعلام می‌کند. برای این امکان باید عبارت Stocks in google را در موتور جستجوی گوگل وارد کنید.
  4. ماشین‌حساب حرفه‌ای: این ماشین‌‌حساب نیرومند می‌تواند به خوبی نیازهای محاسباتی حرفه‌ای شما را تامین کند، برای نمونه کافی است تا تنها عبارتی مانند 312*5.234 را در موتور جستجوی خود وارد کنید تا ماشین حساب مربوطه برای شما باز شود.
  5. ساعت جهانی: با این امکان می‌توانید ساعت را در هر نقطه‌ای از جهان مشاهده کنید. برای نمونه برای مشاهده ساعت در لحظه فعلی در تهران کافی است تا عبارت Tehran Time را در موتور گوگل وارد سازید.

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
۰
۰
خیلی خیلی جالب و كاربردی بود...ممنون

نیازمندی ها