اعضای باند «علی کله شیر» قبل از بازداشت، خودکشی کردند

نقشه تبهکاران برای فراری دادن یک زندانی

فروشنده مواد مخدر صنعتی معروف به «سگ دست» و مالخر اموال مسروقه در مهدیشهر استان سمنان به همراه 3 تن از اعضای این باند حرفه ای دستگیر و روانه زندان شدند.
کد خبر: ۷۹۹۱۳۴
«سگ دست» به زندان رفت

فرمانده انتظامی مهدیشهر گفت: بنا بر گزارش های مردمی از فعالیت فردی در زمینه فروش مواد مخدر و خرید اموال مسروقه از معتادان و سارقان شهرستان مطلع شدیم.

سرهنگ حسن رستمیان افزود: با شناسایی کامل منزل مظنون و کنترل نامحسوس رفت و آمدهای شبانه به مخفیگاه وی که معروف به «سگ دست» نیز بود، هماهنگی لازم برای دستگیری متهم انجام شد.

وی به نحوه دستگیری متهم اشاره کرد و گفت: در عملیاتی غافلگیرانه و سریع، «سگ دست» و سه تن دیگر از سارقان سابقه دار شهرستان در حال بسته بندی مواد مخدر دستگیر شدند.

سرهنگ رستمیان به کشف 70 گرم شیشه و هروئین و ابزار آلات تهیه و فروش آن اشاره کرد و افزود: در بازدید از منزل متهم نیز مقادیر زیادی اموال سرقتی از قبیل ظروف قدیمی و زینتی و دو قطعه پرنده کمیاب «تاکسی درمی» شده بدست آمد.

این مقام انتظامی به معرفی متهمان به دادسرا اشاره کرد و افزود: «سگ دست» با قرار پنج میلیارد ریالی به همراه همدستان خود روانه زندان شد.

به گفته سرهنگ رستمیان، متهمان در تحقیقات تکمیلی به سه فقره سرقت منزل اعتراف کردند که با شناسایی سایر مالباختگان و هماهنگی مرجع قضایی، بازجویی ها همچنان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان مهدیشهر با قدردانی از مردمی که با تماس های خود زمینه دستگیری و انهدام این باند فروش و توزیع مواد مخدر را فراهم کردند، افزود: ریشه کنی و پاکسازی جامعه از این بلای خانمان سوز بدون شک به همکاری و مشارکت فعال مردم و تمامی نهادهای متولی نیاز دارد.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها