کارگردان فیلم سینمایی «آژانس شیشه‌ای» قصد دارد فیلم جدیدی را مقابل دوربین ببرد.
کد خبر: ۷۹۸۵۶۳
از فیلم جدید ابراهیم حاتمی‌ کیا چه خبر؟
بعد از گذشت دو سالی از اتمام پروژه «چ» و به نمایش درآمدن این فیلم در جشنواره و نهایت اکران عمومی آن، ابراهیم حاتمی‌کیا تصمیم گرفته است فیلم تازه‌ای را کارگردانی کند.

براساس اعلام روزنامه «جوان» پروژه جدید سینمایی ابراهیم حاتمی‌کیا با عنوان «بادیگارد» در مراحل اولیه خود به سر می‌برد.

پژمان لشگری‌پور با اشاره به اینکه در حال حاضر پروژه جدید ابراهیم حاتمی‌کیا تحت عنوان «بادیگارد» در مراحل اولیه انتخاب عوامل و پیش‌تولید قرار دارد، از راه‌اندازی سایت اختصاصی فیلم به منظور اطلاع‌رسانی خبر داد.

لشگری پور افزود: «ان‌شاءالله درصدد هستیم پس از مهیا شدن مقدمات ساخت، فیلم جدید آقای حاتمی‌کیا را با عنوان «بادیگارد» شروع کنیم که در شرایط فعلی در مراحل اولیه انتخاب عوامل و مراحل نخستین پیش‌تولید هستیم.»

این تهیه‌کننده سینما ادامه داد: «از آنجایی که طی روزهای گذشته، تماس‌های زیادی در این خصوص با بنده از سوی رسانه‌ها گرفته شده و گمانه‌زنی‌های بعضاً صحیح و بعضاً غلطی در ارتباط با فیلم جدید آقای حاتمی‌کیا به گوش می‌رسد، باید عنوان کنم ان‌شاءالله طی آینده‌ای نزدیک، با راه‌اندازی سایت اختصاصی فیلم «بادیگارد» همچون پروژه «چ» مبین اخبار دقیق و صحیح این پروژه خواهیم بود و همکاران رسانه‌ای را از جزئیات این فیلم از طریق سایت آگاه خواهیم کرد.»

چندی پیش صحبت‌های مختلفی درباره فیلم آتی ابراهیم حاتمی‌کیا مطرح شده بود که بعضاً گمانه‌زنی‌ها با تکذیب همراه شد. (خبرآنلاین)
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها