تبدیل رایگان سیم‌کارت‌های دائمی یا اعتباری به سیم‌کارت کودک و نوجوان

سیمکارت کودک اپراتور دوم ارائه شد

با گسترش خدمات اینترنت باند پهن همراه در کشور و افزایش نگرانی خانواده‌ها در رابطه با دسترسی نامحدود فرزندان کودک و نوجوانشان به انواع محتوای موجود در شبکه جهانی اینترنت، ایرانسل با هدف ایجاد بستری امن در فضای مجازی و دسترسی کودکان و نوجوانان به محتوای جذاب و مفید از راه‌اندازی فاز اول "سرویس کودک و نوجوان" خود خبر داد.
کد خبر: ۷۹۷۶۷۶
سیمکارت کودک اپراتور دوم ارائه شد

به گزارش جام جم کلیک: والدین می‌توانند به‌صورت کاملا رایگان و با شماره گیری کددستوری #1*543* و وارد نمودن اطلاعات لازم، سرویس کودک و نوجوان را بر روی سیم‌کارت‌های دائمی یا اعتباری ایرانسل فعال کرده و آن را به "سیم‌کارت کودک و نوجوان" تبدیل نمایند. غیرفعال سازی این سرویس نیز با شماره گیری کددستوری #3*543* امکان پذیر است.

با فعال‌سازی این سرویس، امکان استفاده از تماس صوتی و پیامک بدون هیچ گونه محدودیتی وجود دارد؛ اما اینترنت سیم‌کارت، محدود به فهرستی از انواع سایت‌های مخصوص کودکان و نوجوانان با محتوای متنوع و جذاب آموزشی و سرگرمی خواهد بود و کاربر امکان دسترسی به سایت‌هایی خارج از این فهرست را نخواهد داشت.

علاوه بر این، سرویس کودک و نوجوان این امکان را فراهم می آورد که والدین در صورت تمایل بتوانند با شماره گیری #2*543* زمان استفاده فرزندشان از اینترنت را نیز محدود نمایند، به طوری که بعد از ساعت 10 شب، امکان استفاده از اینترنت وجود نداشته باشد.

سرویس‌های رایگان متنی «درباره نماز» و «چهره‌های ورزشی»، امکان دسترسی به کتابخوان ایرانسل با انواع کتاب‌های مفید و جذاب کودک و نوجوان، امکان دسترسی به انواع سایت‌های مخصوص کودک و نوجوان مانند شبکه پویا، آپارات کودکان، کیهان بچه‌ها، سرزمین مجازی کودکان ، گلهای بهشت، کودکانه، دردونه، جهان کودکان، سلام زبان، کتابخانه کودک، کوییز کانون و جزیره دانش از جمله خدمات عرضه شده بر روی سیمکارت کودک و نوجوان ایرانسل است.

براساس این گزارش، امکان مدیریت سیم کارت کودک توسط والدین از طریق پورتال اینترنتی، سفارشی سازی فهرست وبسایت های مجاز، انواع سرویس‌های ویدئویی، صوتی و متنی جذاب و مفید مخصوص کودک و نوجوان، انواع برنامه‌های کاربردی موبایلی مخصوص کودک و نوجوان و انواع سرویس های ویترین ایرانسل مخصوص کودک و نوجوان به زودی به مجموعه خدمات سرویس کودک و نوجوان ایرانسل اضافه خواهد شد.

منبع: ایرانسل

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها