برنامه چند نشست و حضور چهره‌های مختلف در نمایشگاه کتاب تهران اعلام شد.
کد خبر: ۷۹۶۲۱۰
زمان حضور «فردوسی‌پور» در نمایشگاه کتاب

عادل فردوسی‌پور که به تازگی ترجمه کتاب «هنر شفاف اندیشیدن» نوشته رولف دوبلی‌ در حوزه‌ روان‌شناسی زندگی فردی و مدیریت را منتشر کرده در نمایشگاه کتاب تهران حضور می‌یابد.

در کتاب «هنر شفاف‌ اندیشیدن» هر کدام از فصل‌ها به یکی از معضلات همه‌گیر در حیطه‌ زندگی فردی و اجتماعی اشخاص مربوط است و ارائه راه‌کارهایی برای برون‌رفت از آن. در ترجمه‌ این کتاب دو مترجم جوان دیگر نیز با فردوسی‌پور کار کرده‌اند؛ علی شهروزستوده و بهزاد توکلی نیشابور.

عادل فردوسی برای امضای کتابش روزهای شنبه و یکشنبه ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت‌ماه در غرفه‌ نشر چشمه به نشانی انتهای راهرو ۳۱، غرفه‌ شماره ۵۰ حضور خواهد داشت. او روز شنبه ساعت ۱۳ در نمایشگاه حضور خواهد داشت، اما ساعت حضورش در روز یکشنبه هنوز مشخص نیست و از طریق صفحات اینستاگرام ناشر اطلاع‌رسانی خواهد شد.

امیرعلی نبویان در کمیته علمی- فرهنگی بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران کتاب‌خوانی می‌کند.

این مجری و برنامه‌ساز تلویزیون از ساعت 15 تا 17 یکشنبه 19 اردیبهشت در سالن کتاب و هنر کمیته علمی- فرهنگی به کتاب‌خوانی می‌پردازد.

در همین روز از ساعت 17 تا 19 نشست «بررسی کتاب‌های بازیگری تئاتر و سینما» در سالن کتاب و هنر برگزار می‌شود. اصغر همت، محمود عزیزی و تاجبخش فنائیان در این نشست حضور دارند. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها