رییس دادگستری مهاباد با رد شایعات موجود در شبکه های مجازی، گفت که «متهم حادثه هتل تارای این شهر، کارمند یک شرکت خصوصی است».
کد خبر: ۷۹۶۲۰۴
هویت متهم حادثه هتل تارای مهاباد اعلام شد

«صمد حضرتی» روز شنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: فرد متهم، کارمند یک شرکت خصوصی است که حتی سابقه همکاری با هیچ دستگاه دولتی را نداشته است.

وی پیرامون حوادث و اعتراضات اخیر دراین شهرستان که موجب به آتش کشیده شدن یک باب هتل نیز شد، گفت: متهم دستگیر شده مهندس طراحی داخلی ساختمان یک شرکت خصوصی است که در زمینه ارتقای استاندارد هتلداری فعالیت می کند.

حضرتی ادامه داد: تحقیقات دستگاه قضایی نشان می دهد فرد متهم به همین منظور در این هتل حضور داشته و با دختر فوت شده که به عنوان میهماندار در این هتل به کار مشغول بود، از پیش در ارتباط بوده و این دو قصد داشتند با یکدیگر ازدواج کنند.

وی افزود: بررسی پیامک های رد و بدل شده بین فرد متهم و دختر فوت شده نیز علاقه مندی این دو به قصد ازدواج را تایید می کند.

وی اضافه کرد: پس از آنکه این دختر متوجه می شود که مدیر هتل از حضور وی در اتاق با خبر شده است، سعی می کند از طریق بالکن خود را به اتاق های همجوار برساند که در هنگام رفتن به بالکن اتاق های دیگر، به زمین می افتد.

حضرتی افزود: معاینات پزشکی قانونی هرگونه شایعات در مورد تعرض و یا تجاوز به فرد فوت شده را رد می کند و نشان می دهد که رابطه ای در این حد بین این دختر و متهم وجود نداشته است.

وی گفت: این پرونده همچنان با قاطعیت درحال پیگیری بوده و آنچه در سایت ها و ماهواره ها از طریق معاندین نظام اعلام می شود، کذب محض بوده و صحت ندارد.

رییس دادگستری مهاباد افزود: یک نفر به عنوان متهم در این رابطه دستگیر و با صدور قرار قانونی در زمان حاضر در بازداشت به سر می برد.

وی ادامه داد: چنانچه افرادی به بهانه های واهی اخلال در نظم عمومی و تخریب اماکن خصوصی و یا دولتی را داشته باشند، صراحتا این اقدام آنها برابر قوانین مجرمانه و با شدت با مخلان نظام عمومی برخورد می شود.

حضرتی افزود: اگر افرادی موضوعاتی را نیازمند رسیدگی می دانند باید مراتب را به دادسرا و یا بازپرس پرونده اعلام کنند تا در اسرع وقت مورد پیگیری و رسیدگی قرار گیرد.

وی اضافه کرد: اینگونه اقدامات اعتراضی و غیرقانونی هم به اعتبار مردم و هم به اعتبار شهر لطمه وارد ساخته و موجب فرار سرمایه و ایجاد دیدگاههای منفی نسبت به این شهرستان می شود.

این مقام قضایی اظهارکرد: مردم فهیم مهاباد این مسائل را به خوبی درک کرده و به هیچ کس اجازه نخواهند داد به هر بهانه ای حرمتها و حریم ها را شکسته و نظم شهر را بر هم بزنند.

وی گفت: دستگاه قضایی این قول را می دهد تا در اسرع وقت و با قاطعیت و مطابق موازین قانونی به آن رسیدگی و نتیجه را به سمع و نظر مردم برساند.

این دختر روز یکشنبه هفته گذشته بر اثر سقوط از طبقه چهارم هتل تارای مهاباد، جان خود را از دست داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
musa
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
۰
۰
چقدر نازیباست كه عده ای ساده به تحریك رسانه های دشمن به خیابان بریزند و اموال دیگران را به آتش بكشند. از این احساساتی شدنها بارها لطمه خورده ایم.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها