وقتی به تراکتورسازی آمدم، این تیم پنجم بود، اما حالا اول است

اولیویرا: شانس کوچکی برای قهرمانی داریم

جام جم ورزشی: سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: در هفته‌های پایانی لیگ برتر ما شانس کوچکی برای قهرمانی داریم، اما آن را از دست نخواهیم داد.
کد خبر: ۷۹۶۱۳۹
اولیویرا: شانس کوچکی برای قهرمانی داریم

تونی اولیویرا در نشست مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل استقلال در هفته بیست و نهم لیگ برتر گفت: چندی پیش در دیدار مقابل پیکان خدمت شما حاضر شدم سه ماه است که به باشگاه تراکتورسازی آمدم. وقتی که من آمدم تراکتورسازی در رده پنجم جدول بود. اکنون دو دیدار آخر باقی مانده و ما صدر جدول هستیم . رقبای ما خیلی قوی‌تر هستند.

وی ادامه داد: با حریفانی که در دو هفته پایانی بازی داریم امکانات آنها بسیار بیشتر از ما است. 180 دقیقه تا پایان جام فاصله داریم. 90 دقیقه اول با استقلال و 90 دقیقه دوم با نفت تهران است. انگیزه خود را از دست نمی‌دهیم. شانس کوچکی داریم و از آن به خوبی استفاده می‌‌کنیم.

وی افزود: کار خودمان را انجام می‌دهیم و برای سه امتیاز به میدان می‌رویم. سپاهان حریف ما برای قهرمانی بازی‌های راحت‌تری دارد. فردا مقابل استقلال تمام تلاش‌مان را می‌کنیم.

سرمربی تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که منظورش از شانس کوچک برای قهرمانی چیست؟ اظهار داشت: شما منظور من را متوجه شدید. زمانی که من آمدم رده پنجم بودیم و با بضاعتی که داشتیم تیم را صدرنشین کردیم. ما در چند بازی فقط سه بازیکن با یک پست روی نیمکت داشتیم و با مشکلات زیادی روبه‌رو بودیم. بضاعت ما خیلی کم است و نمی‌توان انتظار زیادی داشت؛ مصدوم و محرومان زیادی داریم و باید خودمان را با این شرایط تطبیق دهیم.

سرمربی پرتغالی تاکید کرد: فولاد فصل قبل خودش را برای قهرمانی آماده کرده بود. سپاهان امکانات بسیار زیادی دارد. دو بازی باقی مانده و با پتانسیل‌مان باید برای قهرمان شدن تلاش کنیم. این مسئله دارای اهمیت است که تراکتورسازی با پیروزی در دو مسابقه می‌تواند قهرمان شود.

اولیویرا در مورد اینکه حبیب گردانی از تیم کنار گذاشته شده و این بازیکن تحت درمان پزشک گسترش فولاد است آیا شائبه‌ای ندارد خاطرنشان کرد: گردانی محروم است و نمی‌تواند بازی کند. خواهش می‌کنم دنبال حاشیه نباشید. وقتم را به خاطر این مسائل از دست نمی‌دهم و فکر می‌کنم در را به اشتباه می‌کوبید.

اولیویرا در مورد اینکه آیا تیمش انتحاری بازی می‌کند تصریح کرد: همان برنامه‌ای که برای بازی‌های قبل داشتیم در در دیدار فردا اجرایی می‌کنیم.

وی در مورد اینکه چرا تیمش در دیدارهای بزرگ دچار مشکل می‌شود عنوان کرد: مربی خیلی ضعیف است! وقتی که من به اینجا آمدم چون مربی ضعیف بود و اینکه تراکتورسازی در جایگاه پنجم بود و 5 امتیاز تا صدر فاصله داشت حالا به رده اول جدول رسیده است. اینها همه نشان می‌دهد که مربی تیم ضعیف است.

اولیویرا در مورد اینکه اگر تیمش قهرمان نشود از تراکتورسازی می‌رود تصریح کرد: شما به فولاد نگاه کنید 4 بازیکن خارجی خوب دارد. بازیکنان ایران نسبت به تیم‌های حوزه خارجی بهتر هستند. تیم‌های ما نمی‌توانند در آسیا موفق شوند چراکه حریفان آسیایی بازیکنان خارجی بزرگی جذب می‌کنند. در مورد اینکه آیا فصل بعد می‌مانم یا نه چیزی نمی‌توانم بگویم چراکه چیزی نمی‌دانم اینها علامت خیلی خوبی است و باید از قبل تصمیم گرفته می‌شد.

(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها