جام جم ورزشی: 6 بازیکن سپاهان در خطر محرومیت قرار دارند و اگر در بازی فردا کارت زرد دریافت کنند بازی مهم هفته آخر در مقابل سایپا را از دست می‌دهند.
کد خبر: ۷۹۶۰۸۶
شش بازیکن سپاهان در خطر محرومیت

آنطور که از شواهد و کیفیت تیمها در طی هفته‌های گذشته بر می‌آید باز هم به مانند دوره قبلی لیگ تعین سرنوشت قهرمان به هفته آخر کشیده خواهد شد و در این بین هر سه تیم تراکتورسازی،نفت تهران و سپاهان باید در هفته سی‌ام به امید قهرمانی در لیگ به میدان بروند. البته سپاهان این شانس را دارد تا با تجه به بازی مستقیم تیمهای نفت و تراکتورسازی در هفته آخر خودش در اصفهان سایپا را ببرد و در انتظار نتیجه بازی دو مدعی دیگر لیگ باشد و به همین خاطر باید گفت که بازی سپاهان در مقابل سایپا یکی از مهمترین بازی‌های سپاهان در طی چند سال گذشته خواهد بود و البته این پیش شرطی هم دارد که آن پیروزی شاگردان حسین فرکی در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان است.

اما با این وجود و بر اساس اعلام سایت سازمان لیگ در بین بازیکنان سپاهان هادی عقیلی، عبدالله کرمی، مهدی شریفی، محمدرضا خلعتبری، شهاب گردان و امیر حسین کریمی در خطر محرومیت قرار دارند و در صورتیکه در بازی مقابل نفت کارت زردی دریافت کنند بازی حساس هفته آخر در مقابل سایپا را از دست خواهند داد که مطمئنا اتفاق خوبی برای تیم مدعی قهرمانی نخواهد بود.(ورزش سه)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها