دوست دارید دی‌.جی شوید و هنرنمایی کنید؟ Pacemaker برای شما ساخته شده است. این اپلیکیشن بتازگی منتشر شده و توانسته بسرعت پله‌های موفقیت را طی کند و در میان برترین اپلیکیشن‌های فروشگاه آی‌تیونز اپل قرار بگیرد.
کد خبر: ۷۹۵۰۷۳
برنامک‌‌‌های هفته به انتخاب کلیک

Pacemaker

دی‌جی شوید

پیس‌میکر یک اپ با ابزار دی.‌جی کامل است که با محیط و رابط کاربری ساده براحتی می‌توان موزیک‌ها را با یکدیگر میکس و افکت‌های صوتی مختلف را به آن اضافه کرد. این اپ رایگان است، اما ابزار حرفه‌ای دی.‌جی آن با پرداخت درون برنامه‌ای فعال می‌شود. عملکرد پیس‌میکر روی آیپد جذاب‌تر است و حتی افکت‌های بیشتری مخصوص تبلت دارد، ضمن این‌که با اپل‌واچ – ساعت هوشمند اپل– هم سازگار است و می‌توان از روی مچ با این اپ موزیک یک مراسم را میکس و پخش کرد.

قابلیت جذاب دیگر این اپلیکیشن که در انتخاب آن به عنوان «برگزیده» بی‌تاثیر نبوده، امکان اتصال آن به اسپاتیفای و آی‌تیونز است. با اتصال به اسپاتیفای آرشیوی از میلیون‌ها قطعه موزیک در دسترس کاربر قرار می‌گیرد که حتی آن را برای دی‌.جی‌های حرفه‌ای نیز به یک ابزار کامل بدل می‌کند. اگر فکر می‌کنید این اپ فقط مخصوص حرفه‌ای‌هاست در اشتباه هستید، زیرا بدون هیچ پیش‌زمینه‌ای از کار یک دی‌جی می‌توانید با پیس‌میکر صداهای جالب خلق کنید. برای دانلود این برنامه به اپ استور مراجعه کنید.

Collavo

فیلمبرداری با چاشنی خلاقیت

آخر هفته شده و برای گردش و تفریح بیرون رفته‌اید و دوست دارید از خاطره خوشی که به جا می‌ماند فیلم داشته باشید. Collavo برای این کار ساخته شده و برای هر دو سیستم‌عامل اندروید و ios عرضه شده است. این اپلیکیشن، کنترل دوربین گوشی‌تان را به دست می‌گیرد و می‌توانید از میان گزینه‌های موجود برای طول فیلم 8، 16، 24 یا 32 ثانیه را انتخاب کنید. با انتخاب هر یک از این گزینه‌ها، به همان زمان فیلم ضبط می‌شود و پس از پایان کار می‌توانید از میان 10 فیلتر موجود با هر کدام فیلم را کامل نگاه کرده و اگر خوشتان آمد یکی را انتخاب کنید. پس از انتخاب فیلتر می‌توانید با میکروفن گوشی، صدا ضبط کرده یا از آهنگ‌های موجود در برنامه یکی را انتخاب کنید تا فیلم‌تان صداگذاری شود. پس از صداگذاری قابلیتی وجود دارد تا صدای موزیک، صدایی که با میکروفن ضبط کرده‌اید و صدای اصلی خود فیلم را کم و زیاد کنید تا هر کدام را که دوست دارید بلندتر پخش شود. اگر کمی بیشتر حوصله به خرج دهید، می‌توانید از آرت‌ورک‌های از پیش طراحی شده اپ هم برای ویدئویتان یکی را انتخاب کنید تا ابتدای فیلم نشان داده شود. این اپ رایگان است، اما برای فیلترهای اضافی‌ باید پول خرج کنید.

Does not Commute

مسیر صحیح را دنبال کنید

دوست دارید با گوشی‌تان بازی کنید تا از زمان‌ فراغت خود لذت ببرید، اما نمی‌دانید در میان انبوه بازی‌های موجود کدام را انتخاب کنید؟ بعضی از بازی‌های خوب هم آن‌قدر پرحجم و پیچیده هستند که ممکن است از حوصله‌تان خارج باشد. پیشنهاد ما «Does not Commute» به عنوان یک بازی کم‌حجم با روشی آسان از Smash Hit است. بازی در یک شهرک قدیمی شروع می‌شود و زاویه دید بازیکن از بالاست (مثل GTAهای قدیمی) و باید ماشین‌ها را از مسیری که نمایش داده می‌شود، در زمانی که در حال کم شدن است به مقصد برسانید، بدون این‌که به خانه‌ها و درخت‌ها برخورد کنید. اگر از مسیر صحیح حرکت کنید، می‌توانید زمان بیشتری به دست بیاورید. در بازی چند نوع ماشین وجود دارد و راننده هر کدام متفاوت است. هر راننده کاراکتر ویژه‌ای دارد و داستانی برای او تعریف شده است. غیر از رساندن صحیح ماشین و کسب امتیاز، باید داستان شخصی هر راننده را نیز کشف کنید. محیط بازی بسیار ساده طراحی شده و گرافیک هم جذاب و دوست‌داشتنی است. این بازی رایگان برای هر دو پلتفرم اندروید و iOS عرضه شده است.

Fit Brains Trainer

ورزش مغزی

در دنیای پر هیاهوی امروزی آن‌قدر سرمان شلوغ است که مغزمان کمتر فرصت استراحت و ورزش پیدا می‌کند. Fit Brains Trainer از سوی ناشر معروف یعنی روزتا استون برای کمک به انسان‌هایی ساخته شده که غرق در زندگی روزمره هستند و البته رابطه خوبی با فناوری دارند. ممکن است بازی‌های درون این اپ چندان برایتان جذاب نباشد، اما به‌گونه‌ای طراحی شده تا برای دقایقی مغزتان را قلقلک دهد، تا در جوانی دچار آلزایمر نشوید. درون فیت برِین 24 مدل بازی مختلف و بیش از 360 تمرین برای حافظه، قدرت پردازش مغز، تمرکز و بالا بردن مهارت تشخیص بینایی طراحی شده است. به ادعای سازنده اپ، پس از مدتی کار کردن با آن قدرت حل مساله‌تان افزایش پیدا می‌کند و سرعت هماهنگی بین دست و چشم، عکس‌العمل و حتی اخلاق‌تان بهتر می‌شود. البته همه اینها به شرطی است که با برنامه‌ای که اپ توصیه می‌کند پیش بروید و چیزی را از دست ندهید. درون این اپ می‌توانید کاربران دیگری را هم پیدا و با امتیازهایی که به دست آورده‌اید با آنها رقابت کنید. 10میلیون نفر در سراسر دنیا از این اپ برای ورزش ذهنی استفاده می‌کنند.

Learn C++

برنامه‌نویسی یاد بگیرید

دوست دارید کمی برنامه‌نویسی یاد بگیرید. ++Learn C اپلیکیشنی برای این کار است که به کمک آن با کمترین دانش برنامه‌نویسی می‌توانید کد زدن یاد بگیرید. این اپلیکیشن بیش از 40 درس با پنج سطح مختلف دارد که مهارت‌هایی همچون اصول ساده، انواع داده، لوپ‌ها و توابع دیگر را آموزش می‌دهد.

با باز کردن اپلیکیشن صفحه‌ای حاوی درس‌ها نشان داده می‌شود که ناگزیر باید اولی را انتخاب کنید، چون بقیه قفل هستند. پس از انتخاب درس یکم، یک ویدئوی کوتاه که از سایت لیندا (Lynda) گرفته شده نمایش داده می‌شود. باید ویدئو را با دقت و صبر تا انتها تماشا کنید و به پرسش پس از آن پاسخ دهید. اگر جواب را نمی‌دانید در همان‌جا می‌توانید از دوستانتان در شبکه‌های اجتماعی بپرسید. با درست پاسخ دادن پرسش‌ها به مرحله‌های درسی سخت‌تر رفته و می‌توانید شاهد پیشرفت خود باشید. برای یادگیری ساده در کوتاه‌ترین زمان ممکن این اپ را پیشنهاد می‌کنیم.++Learn C حجم کمی دارد و روی هر سه پلتفرم موجود است و به گفته سازنده بیش از 5‌/‌1 میلیون کاربر دارد.

کلیک (ضمیمه یکشنبه روزنامه جام جم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها