در کنفرانس Build مایکروسافت، این شرکت از لوگوی جدیدی برای مرورگر تازه وارد خود یعنی Edge رونمایی کرد. این مرورگر قبلا با نام اسپارتان شناخته می‌شد ولی ردموندی‌ها تلاش در استفاده از حرف E داشته و حالا لوگوی جدید را نیز با همین حرف آماده کرده‌اند و رنگ آن را نیز آبی در نظر گرفته‌اند.
کد خبر: ۷۹۳۴۹۲
لوگوی جدید مرورگر Edge مایکروسافت رونمایی شد

به گزارش جام جم کلیک: آیکون جدید مرورگر مورد بحث را می‌توانید در تصویر بالای همین مطلب مشاهده کنید. این همان لوگویی خواهد بود که امسال با عرضه نسخه نهایی ویندوز ۱۰، برای مرورگر Edge خواهید دید.

این لوگو جدید به نحوی شبیه به همان لوگوی کلاسیک e در اینترنت اکسپلورر است ولی به صورتی مدرن و زیبا تغییر کرده. این لوگو برای اکثر کاربران ویندوز تقریبا آشناست و خاطره استفاده از مرورگر قدیمی مایکروسافت را برای آنها زنده می‌کند. اما همانطور که می‌بینید، آنقدری تغییر داشته که همه متوجه شوند با مرورگری جدید روبرو خواهند شد.

مایکروسافت به مرورگز جدید Edge نیز اعتقاد بسیار زیادی دارد، به طوریکه کلا قید استفاده از نام Internet Explorer را زده. درحالیکه نام اینترنت اکسپلورر، یک نام شناخته شده و برندی قوی محسوب می‌شود، اما با این تغییر نام می‌توان دریافت که آن مرورگر دیگر منسوخ خواهد شد.

منبع: آی‌تی رسان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها