وزیر ارشاد در آیین گشایش نمایشگاه کتاب مطرح کرد:

فرصتی منحصر به فرد برای بازبینی کتاب

مدیر کمیته اجرایی نمایشگاه کتاب تهران:

شبستان از 13 اردیبهشت در اختیار ناشران قرار می‌گیرد

مدیر کمیته اجرایی نمایشگاه کتاب تهران از پایان آماده‌سازی غرفه‌های شبستان تا پایان 12 اردیبهشت و واگذاری آن از روز 13 اردیبهشت ماه خبر داد.
کد خبر: ۷۹۳۳۸۷
شبستان از 13 اردیبهشت در اختیار ناشران قرار می‌گیرد

حسین صفری با اشاره به اقدامات انجام شده در روزهای اخیر گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، روند تخلیه نمایشگاه ساختمان به سرعت در حال انجام است و همزمان با تخلیه نمایشگاه کار غرفه‌سازی در شبستان در حال انجام است.

وی افزود: امیدوارم کارهای ساخت و ساز این بخش را هم بتوانیم به سرعت انجام دهیم و از روز 13 اردیبهشت این بخش نیز در اختیار ناشران قرار گیرد تا غرفه‌داران بتوانند به سرعت کارهای تکمیلی غرفه‌های خود را انجام دهند.

همچنین نیکنام حسین‌پور، مدیر کمیته رفاهی و نهادهای همکار بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: سهمیه‌بندی بن کارت‌های دانشجویی از ساعت 24 روز چهارشنبه برداشته می‌شود و سایت برای تمام دانشجویان و طلاب سراسر کشور جهت ثبت‌نام باز است.

وی در توضیح وضعیت بن کارت‌های دانشجویی گفت: با توجه به ثبت نام صورت گرفته برای بن کارت‌های دانشجویی، تا به امروز 191 هزار نفر ثبت نام قطعی کرده‌اند و بر اساس توافقات صورت گرفته، از روز پنجشنبه سایت از حالت سهمیه‌بندی خارج خواهد شد و دانشجویان و طلاب بدون در نظر گرفتن محل تحصیل می‌توانند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

حسین‌پور افزود: دانشجویان و طلابی که از روز پنجشنبه اقدام به ثبت نام می‌کنند باید توجه داشته باشند که هنگام ثبت نام یکی از شعب بانک صادرات استان تهران را برای دریافت بن کارت‌های خود انتخاب کنند.

وی در تشریح آزاد شدن سهمیه‌بندی بن‌ کارت‌های دانشجویی گفت: این یک فرصت ویژه است برای استان‌هایی که سهمیه آن‌ها به اتمام رسیده است زیرا سیاست معاونت امور فرهنگی این است که مقدار بودجه‌ای که برای دانشجویان تصویب شده است، بازگشت نداشته باشد و در اختیار دانشجویان قرار گیرد.

حسین‌پور افزود: به منظور ثبت نام دانشجویان بدون در نظر گرفتن سهمیه هر استان می‌توانند از ساعت 24 روز چهارشنبه 9 اردیبهشت ماه به سایت http://bon.tibf.ir جهت ثبت‌نام مراجعه کنند.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با شعار «خواندن، گفت‌و‌گو با جهان» از تاریخ 16 تا 26 اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها