جام جم ورزشی: به فاصله کمتر از 24 ساعت به جدال بسیار حساس آرسنال و چلسی سرمربیان این دو تیم دوباره جنگ روانی را علیه یکدیگر آغاز کرده اند.
کد خبر: ۷۹۱۴۹۱
جنگ دشمنان لیگ برتر آغاز شد

به گزارش جام جم ورزشی ، آرسن ونگر سرمربی فرانسوی آرسنال و خوزه مورینیو سرمربی پرتغالی چلسی که حالا دیگر دشمنان یکدیگر رسیدند در آستانه دربی حساس لندن دوباره مصاحبه علیه یکدیگر را آغاز کرده اند. پس از اظهارنظر های ونگر حالا نوبت به مورینیو بود تا این جنگ روانی را پی بگیرد. ونگر پیش تر با لحنی کنایه آمیز به انتقاد از سیستم دفاعی مورینیو پرداخته بود. مورینیو و ونگر که سابقه درگیری فیزیکی را نیز در طول فصل جاری داشته اند، حال بار دیگر جنجال رسانه ای تندی علیه یکدیگر ایجاد کرده اند.
مورینیو در جمع خبرنگاران گفت: دفاع کار آسانی نیست، واقعا نیست. اگر آسان بود، تو (ونگر) 3-1 در خانه به موناکو نمی‌باختی. اگر خوب دفاع می‌کرد،مقابل موناکو 0-0 می‌کرد و در مون کارلو پیروز می‌شد. دفاع کردن آسان نیست.مصدومیت و محرومیت باعث شده تا تیم ما تعادلش از بین برود.در بیشتر اوقات فصل خوب کار کردیم، گل‌های زیادی زدیم و کنترل بازی‌ها بیشتر در اختیار ما بوده. وقتی بازیکنان اصلی را از دست می‌دهید، تیم کیفیتش را از دست می‌دهد. مثل این است که شما در دریا باشید و قایقتان مشکل پیدا کند و آب وارد آن شود، باید با چیزی خودتان را نجات دهید. قایق بادی وسیله نجات شماست. در فوتبال، روحیه تیمی و استراتژی، نقش قایق بادی را ایفا می‌کند."

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها