خشم ال سعود از عدم مشارکت مصر در حمله به یمن

ملت مصر ترسو و برده است

شاهزاده «محمد بن سلمان بن عبدالعزیز آل سعود» وزیر دفاع سعودی با انتشار بیانیه ای خشم خود را از مصر به خاطر همراهی نکردن با ائتلاف ضد یمنی به نمایش گذاشت و اعلام کرد: ملت مصر ترسو و برده هستند.
کد خبر: ۷۹۱۰۹۶
ملت مصر ترسو و برده است

در بیانیه وزیر دفاع عربستان سعودی که در وب سایت رسمی وزارت دفاع این کشور منتشر شد ملت مصر ترسو و برده معرفی شده اشت. این امر نشان می دهد که شاهزاده «محمد بن سلمان بن عبدالعزیز آل سعود» وزیر دفاع این رژیم به شدت از مصر خشمگین است.

طی دو روز گذشته و بعد از پایان حمله نظامی عربستان سعودی و همدستانش به یمن، بسیاری از کارشناسان مسائل سیاسی و بین الملل جهان عرب، یکی از اصلی ترین عوامل پایان این حمله را عدم موافقت مصر و پاکستان در گسترش دادن این حمله عنوان کردند.

عربستان سعودی از این دو کشور خواسته بود که برای آغاز حمله زمینی به یمن، نیرو اعزام کنند اما هیچ یک از این دو کشور با این درخواست موافقت نکردند لذا عربستان ناچار شد که بدون دستیابی به اهدافش، به حمله خود به یمن پایان دهد.

وزارت دفاع عربستان در این بیانیه که به بهانه تبریک به اصطلاح پیروزی ائتلاف ضد یمنی توسط شاهزاده «محمد بن سلمان بن عبدالعزیز آل سعود» وزیر دفاع منتشر شد شدید ترین حملات و انتقادات را متوجه ملت مصر کرده و آنان را ترسو و برده نامیده است.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
شیرعلی پاك نژاد
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۴
۰
۰
با سلام تاسف برای رییس جمهورخودفروخته مصر كه می گذارد آل سعود مردم وملتش را اینچنین تحقیر كند باید مصریان علیه آل سعود كه هم توهین كرده وهم برادر كشی در سر زمین های اسلامی راه انداخته قیام كنند. م....
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها