یوتیوب اعلام کرد که پشتیبانی از همراه‌ و تلویزیون‌های قدیمی را متوقف خواهد کرد

پایان کار یوتیوب برای دستگاه‌های قدیمی

شرکت گوگل اعلام کرد که به زودی و با عرضه جدیدترین بسته‌های به‌روزرسانی برای سامانه پخش آنلاین تصویری یوتیوب، پشتیبانی از تلفن‌های همراه قدیمی و تلویزیون‌های هوشمند قدیمی را پایان خواهد داد.
کد خبر: ۷۹۰۵۱۵
پایان کار یوتیوب برای دستگاه‌های قدیمی

جام جم کلیک: شرکت گوگل در زمینه خدمات خود با تغییراتی در طول دو سال اخیر همراه بوده است که این تغییرات در سال جاری میلادی به اوج خود رسیده‌اند. به نظر می‌رسد که گوگل از ارائه خدمات رایگان خسته شده است و به فکر درآمد بیشتر از طریق حق عضویت و یا مجبور کردن مشتریان به خرید دستگاه‌های مدرن‌تر است.

در همین راستا نیز شرکت گوگل اعلام کرده است که به‌زودی پشتیبانی نرم‌افزار اجرایی یوتیوب برای دستگاه‌های قدیمی را پایان خواهد داد. در میان دستگاه‌های اشاره شده توسط گوگل، تلفن‌های قدیمی سری آیفون‌ و حتی تلویزیون‌های هوشمند نیز به چشم می‌خورند. بیشتر محصولات یاد شده از سال 2012 به قبل تولید شده‌اند و این امر تا حدی عجیب به‌نظر می‌رسد زیرا گوگل پیش از این شرکتی نبود که خدمات خود را تنها برای سه سال استفاده کاربران به آن‌ها ارائه کند.

گوگل علت این امر را تغییر در پوسته کاربری نرم‌افزار یوتیوب اعلام کرده است و معتقد است که دستگاه‌های قدیمی امکان تطبیق با آن را نخواهند داشت. البته کسانی که این دسته از محصولات را در اختیار دارند می‌توانند با استفاده از مرورگرهای وب به سراغ وب‌سایت یوتیوب رفته و از مزایای آن بهره‌مند شوند ولی اپلیکیشن این مرکز پخش ویدیو برای آن‌ها غیرقابل دسترسی خواهد بود. برای اینکه میزان غیرمنطقی بودن این عمل گوگل را درک کنید باید بدانید که محصولاتی مانند تلفن همراه گلکسی اس 3 سامسونگ و آیفون 5 در سال 2012 میلادی عرضه شده‌اند. شایان ذکر است که اگر iOS شما از نسخه 7 پایین‌تر باشد آنگاه باید با نرم‌افزار یوتیوب خداحافظی کنید. برای دستیابی به لیست کامل محصولاتی که از نرم‌افزار یوتیوب محروم خواند بود می‌توانید از این لینک استفاده کنید.

احمد محمدحسینی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها