دانشگاه آزاد اسلامی فهرست دانشجویان خود را برای دریافت کارت الکترونیک خرید کتاب از نمایشگاه کتاب تهران، به وزارت ارشاد ارائه کرد.
کد خبر: ۷۹۰۲۲۹
امکان دریافت کارت الکترونیک خرید کتاب برای دانشگاه آزادی ها

در حالی که پس از گذشت دو روز از زمان ثبت‌نام برای دریافت بن‌ کارت الکترونیک خرید کتاب بیش از ۱۳۰ هزار نفر ثبت‌نام و ۷۰ هزار و ۱۳۳ نفر از آنها پول خود را واریز کرده‌اند، فهرست دانشجویان دانشگاه آزاد و نیز دانشگاه‌های غیرانتفاعی و ناقصی‌های وزارت علوم، عصر روز گذشته به وزارت ارشاد ارائه شد.

بر اساس این گزارش، دانشجویان دانشگاه آزاد و نیز دانشگاه‌های غیرانتنفاعی و فهرست باقیمانده وزارت علوم که به تازگی به سامانه مربوطه رسیده، از امروز سه‌شنبه یک اردیبهشت می‌توانند نسبت به ثبت نام خود جهت دریافت این بن‌کارت‌های خرید کتاب اقدام کنند.

دانشجویانی که با پرداخت سهم مشارکت خود توانسته‌اند کد رهگیری ثبت‌نام را دریافت کنند، از تاریخ ۱۳ اردیبهشت می‌توانند با ارایه مدارک و کد رهگیری به شعب بانک صادرات کارت‌های خرید الکترونیک کتاب خود را دریافت کنند.

دانشجویان و طلاب علاقه‌مند برای دریافت بن‌کارت‌های الکترونیک خرید کتاب می‌توانند تا تاریخ ۵ اردیبهشت ماه با مراجعه به سایت http://bon.tibf.ir نسبت به ثبت‌نام و پرداخت وجه اقدام کنند. ( مهر )

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها