تصاویری از مقایسه دو نسخه آیپد نشان می‌دهد که آی‌پد 12 اینچی تا چه اندازه بزرگ خواهد بود

آی‌پد غول پیکر

شرکت اپل به زودی تبلت جدید و 12 اینچی خود را عرضه خواهد کرد ولی یک منبع ناشناس با انتشار تصاویری در شبکه اینترنت یک قاب منتصب به آی‌پد 12 اینچی را با آیپد عادی و 7 اینچی مقایسه کرده است.
کد خبر: ۷۹۰۱۴۰
آی‌پد غول پیکر

جام جم کلیک: شرکت اپل سرانجام پس از مدت‌ها تصمیم گرفت تا تبلت آیپد را با تغییراتی روبرو کند. البته بهتر است بگوییم که این غول آمریکایی مجبور به این کار شد زیرا میزان فروش تبلت‌های سری آیپد در طول سال 2014 میلادی با افت فاحشی روبرو شده بود و حتی مسئولان اپل نیز به این کاهش فروش اعتراف کرده بودند.

در میان تمامی راهکارهای مورد نظر اپل، سرانجام آی‌پد جدیدی متولد شد که بزرگ‌ترین تفاوت آن در نمایشگر ویزه و 12 اینچی آن است ولی هنوز تصاویر دقیق و معتبری از این محصول به رسانه‌ها راه نیافته است (تصاویر راه یافته هنوز تائید نشده‌اند ولی به‌نظر می‌رسد که صحت داشته باشند.)

در شرایطی که بسیاری انتظار عرضه این محصول را می‌کشند یک وب‌سایت آلمانی به نام Arktis دست به انتشار تصاویر منتصب به قاب این آیپد زده است. در این تصاویر، یک آیپد عادی و 7 اینچی در قاب این آیپد قرار داده شده است تا بتوان ابعاد آن را در مقایسه با نسخه جدید و در آستانه عرضه سنجید که نتیجه این امر نشان از وجود یک آیپد غول پیکر در خط تولید اپل دارد.

این وب‌سایت پیش از این قاب‌های محصولات دیگر اپل را نیز به خوبی پیش‌بینی کرده و پیش از عرضه رسمی محصول به نمایش تصاویر آن‌ها پرداخته بود. در ادامه می‌توانید تصاویر مربوط به این قاب و مقایسه ابعاد آن با آیپد 7 اینچی را مشاهده کنید.

شایان ذکر است که به نظر می‌رسد که این مدل از آی‌پد با ابعاد 305.7 در 222.6 در 7.2 میلی‌متر به بازار عرضه خواهد شد که عملا ابعادی نزدیک به لپ‌تاپ‌های سری مک‌بوک ایر است.

آناهیتا عیوض‌خانی
جام جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها